Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste der holder af at se Hackers. Jeg får altid skulende blikke af mine venner, når jeg fortæller om, hvor fed, jeg synes, filmen er.
Jeg vil godt medgive at den til tider kan virke lidt som en b-film, dog formår den stadig at fange mig, hver gang jeg ser den.
Jeg tror også en af grundene til, at jeg har set den så mange gange er, at når jeg ikke ved, hvad jeg vil se, så leverer Hackers altid god underholdning.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Jeg har ikke tal på det, men jeg tror det er Fight Club, Kill Bill vol. 1 og Oldboy der må tage æren. Kunne godt forestille mig at Pulp Fiction kommer på listen på et tidspunkt, men har pt ikke set den mere end 3 gange :)
Jeg tror at det må være en kamp mellem The Shawshank Redemption og Forrest Gump. Set den begge over 20 gange, men pga. Shawshank lige har været på Tv og jeg havde set den lige inden vinder dem, med en snue...
Min samling: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#51 Collateral 20 år siden
#52 filmz-cko 20 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#53 e-male 20 år siden
Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste der holder af at se Hackers. Jeg får altid skulende blikke af mine venner, når jeg fortæller om, hvor fed, jeg synes, filmen er.
Jeg vil godt medgive at den til tider kan virke lidt som en b-film, dog formår den stadig at fange mig, hver gang jeg ser den.
Jeg tror også en af grundene til, at jeg har set den så mange gange er, at når jeg ikke ved, hvad jeg vil se, så leverer Hackers altid god underholdning.
#54 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#55 filmz-Funkymonkey 20 år siden
#56 filmz-thomas _h 20 år siden
#57 filmz-lars_hauritz 20 år siden
#58 PlattFuss6.7 20 år siden
Så den hver torsdag inden vi skulle byen da jeg var soldat.
#59 filmz-ataris 20 år siden
#60 filmz-Jessmoeller 20 år siden
Set den begge over 20 gange, men pga. Shawshank lige har været på Tv og jeg havde set den lige inden vinder dem, med en snue...
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller