Gravatar

#51 Collateral 20 år siden

#48: Man er først gammel når man blir 70... Fortalte en 77 årig dame mig engang....
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#52 filmz-cko 20 år siden

Øv, det har da en hvis charme at kunne være gammel... jeg glæder mig personligt til at kritisere ungdommen
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#53 e-male 20 år siden

#31, 44

Jeg er glad for, at jeg ikke er den eneste der holder af at se Hackers. Jeg får altid skulende blikke af mine venner, når jeg fortæller om, hvor fed, jeg synes, filmen er.

Jeg vil godt medgive at den til tider kan virke lidt som en b-film, dog formår den stadig at fange mig, hver gang jeg ser den.

Jeg tror også en af grundene til, at jeg har set den så mange gange er, at når jeg ikke ved, hvad jeg vil se, så leverer Hackers altid god underholdning.
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#54 filmz-Koenig 20 år siden

#49 - Præcis!
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#55 filmz-Funkymonkey 20 år siden

Hvis vi ikke tæller TV med, så falder æren på min hårdt medtagne Fight Club DVD, jeg er vist oppe på 6 gamge.
#filmz.dk - irc.quakenet.org - IRC
Gravatar

#56 filmz-thomas _h 20 år siden

Matchstick Men har jeg vel rundet de 15 gange.. Ellers har jeg set Jurassic Park ret mange gange også.. nok omkring de 10 år
Gravatar

#57 filmz-lars_hauritz 20 år siden

Jeg har set Fight Club 15 gange og Se7en ti gange. Derudover har jeg set samtlige Family Guy afsnit omkring ti gange hver.
Gravatar

#58 PlattFuss6.7 20 år siden

Hmm det må blive Convoy som må ligge på omkring 40+

Så den hver torsdag inden vi skulle byen da jeg var soldat.
There's no money, there's no weed. It's all been replaced by a pile of corpses.
Gravatar

#59 filmz-ataris 20 år siden

Jeg har ikke tal på det, men jeg tror det er Fight Club, Kill Bill vol. 1 og Oldboy der må tage æren. Kunne godt forestille mig at Pulp Fiction kommer på listen på et tidspunkt, men har pt ikke set den mere end 3 gange :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#60 filmz-Jessmoeller 20 år siden

Jeg tror at det må være en kamp mellem The Shawshank Redemption og Forrest Gump.
Set den begge over 20 gange, men pga. Shawshank lige har været på Tv og jeg havde set den lige inden vinder dem, med en snue...
Min samling:
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller

Skriv ny kommentar: