Endnu en...Blood In, Blood out...den film med længst spilletid jeg har set flest gange...vel en 4-5gange. Er i gang med at se den nu...Vatos Locos Forever!
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Absolut også en af mine favorit film. Tror også jeg har set den 10+ gange. Elsker den komedie og så er der jo et par fede sange med også, med blandt andre den unge "første elsker" Otto Brandenburg.
#72 Dennis: hmm... så vidt jeg husker er Otto Brandenburg hverken med i Flådens Friske Fyre, Strit og Stumme, Star Wars eller Ringenes Herre. Men du ved måske noget jeg ikke ved? hehehe :D
#78 Præcist, de havde ham egentligt i kikkerten som Luke Skywalker og Frodo men stemmen var for hæs...det startede en ret stor depression der førte til alkohol misbrug...ret sørgelig historie, faktisk
#71 filmz-sparrowed 20 år siden
#72 filmz-Dennis 20 år siden
Ha, ha. Den havde jeg helt glemt.
Absolut også en af mine favorit film. Tror også jeg har set den 10+ gange. Elsker den komedie og så er der jo et par fede sange med også, med blandt andre den unge "første elsker" Otto Brandenburg.
#73 filmz-Orion 20 år siden
#74 filmz-michaell 20 år siden
#75 filmz-ataris 20 år siden
#76 filmz-Mifan 20 år siden
#77 filmz-gimleno1 20 år siden
#78 e-male 20 år siden
Hvem tror du, der oprindeligt skulle have spillet Gandalf og Obiwan? ;)
#79 filmz-gimleno1 20 år siden
#80 evermind 20 år siden
Kan det ikke passe, at han også kandiderede til rollen som Marv i Sin City? :P
Kan lige høre Ottos hæse røst for mig: "I don't know about you but I'm having a ball..." Hehe...