Gravatar

#71 filmz-sparrowed 20 år siden

Endnu en...Blood In, Blood out...den film med længst spilletid jeg har set flest gange...vel en 4-5gange. Er i gang med at se den nu...Vatos Locos Forever!
Sometimes when you want to win the war, you have to burn the village
Gravatar

#72 filmz-Dennis 20 år siden

#63.: Mifan

Ha, ha. Den havde jeg helt glemt.

Absolut også en af mine favorit film. Tror også jeg har set den 10+ gange. Elsker den komedie og så er der jo et par fede sange med også, med blandt andre den unge "første elsker" Otto Brandenburg.

"Say hello to my little friend"
Gravatar

#73 filmz-Orion 20 år siden

"Jaws" har jeg fandme set så mange gange. Perfekt film. Vil mene jeg har set den 100 gange.
"...and those black eyes roll over white..."
Gravatar

#74 filmz-michaell 20 år siden

Det må næsten være From Russia With Love eller Raiders Of The Lost Ark
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#75 filmz-ataris 20 år siden

Hov, jeg glemte helt at nævne Life Of Brian - den har jeg vel set 10-12 gange mindst
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#76 filmz-Mifan 20 år siden

#72 Dennis: hmm... så vidt jeg husker er Otto Brandenburg hverken med i Flådens Friske Fyre, Strit og Stumme, Star Wars eller Ringenes Herre. Men du ved måske noget jeg ikke ved? hehehe :D
~ Mifan
Gravatar

#77 filmz-gimleno1 20 år siden

Jo, men han blev desværre klippet ud af dem alle, ret surt for gamle Otto ;-)
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#78 e-male 20 år siden

#76, 77

Hvem tror du, der oprindeligt skulle have spillet Gandalf og Obiwan? ;)
Batman: "You are a princess from a society of immortal warriors, and I'm a rich kid with issues. Lots of issues."
Gravatar

#79 filmz-gimleno1 20 år siden

#78 Præcist, de havde ham egentligt i kikkerten som Luke Skywalker og Frodo men stemmen var for hæs...det startede en ret stor depression der førte til alkohol misbrug...ret sørgelig historie, faktisk
..my hovercraft is full of eels..
Gravatar

#80 evermind 20 år siden

Kan det ikke passe, at han også kandiderede til rollen som Marv i Sin City? :P

Kan lige høre Ottos hæse røst for mig: "I don't know about you but I'm having a ball..." Hehe...
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: