Puha, hvilken en jeg har set flest gange... det må uden tvivl være starwars 4,5,6.. min mormor havde optaget dem ind på bånd sidst i 80'erne.. og jeg så dem en gang om ugen som minimum ;)
Den eneste film der kommer op i nærheden af dem er Spaceballs, jeg forstår ikke at folk ikke har set den en masse gange :) Uha, og Ferris Bueller's day off, har haft den i en uge, og set den 3 gange so far, mon ikke den også kommer hurtigt op af listen.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
Min historie minder om Kadanns: Også jeg sled godt på "Star Wars: A New Hope" efter, at mine forældre optog den på vores første video, da den i sin tid havde premiere på dansk tv. For længe siden i en fjern, fjern galakse...
Hvornår var det, den blev vist? Påsken '84?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Episode 4-6 har jeg set knapt 50 gange... og Fellowship of the ring nåede jeg at se 15 gange inden Two Towers... siden har jeg vist set alle tre en 4-5 gange... :)
Flådens Friske Fyre er totalt yndlings danske film, den har jeg nok set omkring de 20-30 gange :)
Mit VHS-bånd med tegnefilmen Strit og Stumme har jeg slidt i stykker :( Har vel set den omkring 10-15 gange... men sidst i slutningen af 90'erne... suk :(
Ringenes Herre, ca. 8-9 gange. Dum & Dummere, ca. 45 gange. (Så den fuldstændig uhæmmet da jeg var yngre. Jeg kunne 99% af replikkerne fuldstændigt.) Terminator 2, ca. 15 gange. Se7en, ca. 10 gange. De Ti Bud, ca. 15 gange. Olsen Banden filmene, ca. 100 gange...hvis ikke mere. Charles Tante, ca. 35 gange.
Der er helt sikkert flere, men dem kan jeg ikke komme i tanke om lige nu. :)
#62 Tæt på, det var i '83 (Grundet Return of the Jedi's store popularitet!), kan huske det meget tydeligt (pga. hvor vi boede på tidspunktet og flyttede fra sidst i '83). Var en lykkelig knægt fordi jeg endelig havde min yndlingsfilm på video ;-)
Tæller TV så har jeg slidt mine bånd med The Young Ones og Bottom ned, så jeg fornyligt blev nødt til at anskaffe dem på DVD ;-) Samme gør sig gældende for Monty Pythons Flying Circus hvor jeg lige har været nødt til at anskaffe mig den komplette box med 14 DVD'er..... Family Guy og Simpsons er efterhånden også godt kørt til men har ikke - i min samling - ligeså mange år på bagen!
#65 Ret godt husket af en gammel mand som mig. :) Var nu ellers sikker på, at det ikke var så langt tilbage som '83, men du lyder så skråsikker, at jeg må tage dit ord for det, hehe.
Damn, det var min barndoms største filmoplevelse, selv om jeg lå i min seng og så den på et lille lortetommers s/h-fjernsyn. En af de gange, hvor mine søskende og jeg sad og genså den, var den dag min lillebror blev født. Nå, nu sidder jeg her og bliver helt drømmende i blikket... :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
#66 Til gengæld tror jeg du har ret med at det var i påsken :-) Kan sågar huske det var en lørdag og de viste "Westworld" med Yul Brynner fra '73 lørdagen før....underligt de ting man husker nogle gange *G*
#67 Ja, selve påske lørdag. Og inden Star Wars var der et program om vilde kaniner. Jeg kan huske det, fordi mine forældre af en eller anden grund satte videoen igang 10 min. før filmen, hvilket betød, at man skulle spole forbi de forp****e kaniner, hver gang man skulle se filmen. :B
#61 filmz-herskegut 20 år siden
Den eneste film der kommer op i nærheden af dem er Spaceballs, jeg forstår ikke at folk ikke har set den en masse gange :)
Uha, og Ferris Bueller's day off, har haft den i en uge, og set den 3 gange so far, mon ikke den også kommer hurtigt op af listen.
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#62 evermind 20 år siden
Hvornår var det, den blev vist? Påsken '84?
#63 filmz-Mifan 20 år siden
Flådens Friske Fyre er totalt yndlings danske film, den har jeg nok set omkring de 20-30 gange :)
Mit VHS-bånd med tegnefilmen Strit og Stumme har jeg slidt i stykker :( Har vel set den omkring 10-15 gange... men sidst i slutningen af 90'erne... suk :(
#64 pulse83 20 år siden
Dum & Dummere, ca. 45 gange. (Så den fuldstændig uhæmmet da jeg var yngre. Jeg kunne 99% af replikkerne fuldstændigt.)
Terminator 2, ca. 15 gange.
Se7en, ca. 10 gange.
De Ti Bud, ca. 15 gange.
Olsen Banden filmene, ca. 100 gange...hvis ikke mere.
Charles Tante, ca. 35 gange.
Der er helt sikkert flere, men dem kan jeg ikke komme i tanke om lige nu. :)
#65 filmz-gimleno1 20 år siden
Tæller TV så har jeg slidt mine bånd med The Young Ones og Bottom ned, så jeg fornyligt blev nødt til at anskaffe dem på DVD ;-) Samme gør sig gældende for Monty Pythons Flying Circus hvor jeg lige har været nødt til at anskaffe mig den komplette box med 14 DVD'er.....
Family Guy og Simpsons er efterhånden også godt kørt til men har ikke - i min samling - ligeså mange år på bagen!
#66 evermind 20 år siden
Ret godt husket af en gammel mand som mig. :) Var nu ellers sikker på, at det ikke var så langt tilbage som '83, men du lyder så skråsikker, at jeg må tage dit ord for det, hehe.
Damn, det var min barndoms største filmoplevelse, selv om jeg lå i min seng og så den på et lille lortetommers s/h-fjernsyn. En af de gange, hvor mine søskende og jeg sad og genså den, var den dag min lillebror blev født. Nå, nu sidder jeg her og bliver helt drømmende i blikket... :)
#67 filmz-gimleno1 20 år siden
#68 evermind 20 år siden
Ja, selve påske lørdag. Og inden Star Wars var der et program om vilde kaniner. Jeg kan huske det, fordi mine forældre af en eller anden grund satte videoen igang 10 min. før filmen, hvilket betød, at man skulle spole forbi de forp****e kaniner, hver gang man skulle se filmen. :B
#69 filmz-gimleno1 20 år siden
#70 filmz-sparrowed 20 år siden