hmm det er egentlig ikke fordi vi har et så stort dansk køkken. Det var også det jeg fortalte mine medstuderende at vi (i Danmark) får vores inspiration fra udenlandske køkkener idet vi ikke er så stort et land.
Og ja snaps er vel egentlig heller ikke noget man kan få i andre lande, måske Sverige og ved den dansk-tyske grænse.
Hvidkål, broccoli, gulerødder, porrer og peberfrugter, krydret med hvad jeg nu lige fandt i skabet - en tur i ovnen og så en smule ost ovenpå, for at pifte det lidt op.
Heh, jeg har skejet totalt ud i weekenden med junkfood, massive mængder øl og whatnot, ikke ligefrem noget der krydser klinge med min forholdsvis nye sunde(re) livsstil, så lidt nyt skal der til, bare en uges tid, så jeg kan se hvordan de der hippier gør det.
#31 filmz-jonasgr 16 år siden
Og ja snaps er vel egentlig heller ikke noget man kan få i andre lande, måske Sverige og ved den dansk-tyske grænse.
#30 faktisk en ganske god side.
Det er lidt sjovt at diskutere madkultur og så faktisk finde ud af at de ikke er så forskellige pga. den globale verden vi lever i.
'Cause I'm evil"
#32 Skeloboy 16 år siden
Rodfrugter(kartofel, gulerod, rødbede og pastinak) i hvidvin med krydderurter
Frikadeller
Senneps/honning-dressing(A38, sennep, honning, hvidløg, lidt salt, lidt cayennepeber)
#33 filmz-Kadann 16 år siden
Hvidkål, broccoli, gulerødder, porrer og peberfrugter, krydret med hvad jeg nu lige fandt i skabet - en tur i ovnen og så en smule ost ovenpå, for at pifte det lidt op.
Jeg holder kødfri uge.
#34 DarkLight 16 år siden
#35 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#36 davenport 16 år siden
Har levet af friskbagte crosainter med skaldyrssalat og friskbagte pølsehorn i dag...
#37 filmz-Kadann 16 år siden
Heh, jeg har skejet totalt ud i weekenden med junkfood, massive mængder øl og whatnot, ikke ligefrem noget der krydser klinge med min forholdsvis nye sunde(re) livsstil, så lidt nyt skal der til, bare en uges tid, så jeg kan se hvordan de der hippier gør det.
#38 dyg 16 år siden
#39 davenport 16 år siden
#40 filmz-Kadann 16 år siden
Jeg prøver at passere de 40 år. ;)