Skal lave mad til en sød pige i morgen, men det er lidt af en udfordring pga. flere ting: For det første har hun kun en gryde(skal være hjemme ved hende. Men det kan løses ved at tage fad og pande med hjemmefra og lave lidt af det herhjemme).
Hun er ikke vegetar, men hun lever mest af alt vegetarisk(derfor bliver det vegetar...det giver jo nok gode point:)
Det må ikke være fed mad, der må ikke være sukker, og der må ikke være mælkeprodukter(gælder alle)...
Så laver det her: Gode gamle rodfrugter i hvidvin Kartoffelrösti med forårsløg Noget tomat-pberfrugt coulis agtig(har jeg lavet hjemmefra: frisk basilikum, tomater, rød peberfrugt, hvidløg blendes...det koges med lidt hvidvin og smages til med salt og peber)
Det lyder som om, at du har styr på sagerne og har gjort dit forarbejde til punkt og prikke. Kvinder elsker at blive forkælet med god mad. Bare husk ikke at gentage Rudolf Mathis-manøvren! Pøj pøj med det chéf! :)
OK, det blev så i dag den update kom...men ok, det var nu heller ikke rigtig en date, bare mere en venne-aften...
Anyway...rösti kiksede helt, mest af alt fordi hun ingen rivejern havde, så brugte en blender...det smagte stadig godt, men det blev bare lidt underligt...(hun havde heller ikke en kartoffelskræller).
Resten gik fint,og kan varmt anbefale det coulis værk der
#41 Skeloboy 16 år siden
For det første har hun kun en gryde(skal være hjemme ved hende. Men det kan løses ved at tage fad og pande med hjemmefra og lave lidt af det herhjemme).
Hun er ikke vegetar, men hun lever mest af alt vegetarisk(derfor bliver det vegetar...det giver jo nok gode point:)
Det må ikke være fed mad, der må ikke være sukker, og der må ikke være mælkeprodukter(gælder alle)...
Så laver det her:
Gode gamle rodfrugter i hvidvin
Kartoffelrösti med forårsløg
Noget tomat-pberfrugt coulis agtig(har jeg lavet hjemmefra: frisk basilikum, tomater, rød peberfrugt, hvidløg blendes...det koges med lidt hvidvin og smages til med salt og peber)
Håber det virker:)
#42 Highland Park 16 år siden
Pøj pøj med det chéf! :)
#43 davenport 16 år siden
Just kiddin, du har altid styr på maden.
Jeg lavede selv en pizza fra bunden, og den blev sku god!
#44 DarkLight 16 år siden
#45 filmz-jonasgr 16 år siden
'Cause I'm evil"
#46 Skeloboy 16 år siden
Du skærer bare rodfrugterne ud i mundrette stykker, blander dem med hvidvin, rosmarin og lidt salt, og så skal de have 1 times tid ovnen.
Rösti laves ved at finthakke løgene og rive kartoflerne groft, pres væsken ud med et viskestykke, bland og steg på en pande...
Skal nok give en update i morgen:)
#47 Skeloboy 16 år siden
Anyway...rösti kiksede helt, mest af alt fordi hun ingen rivejern havde, så brugte en blender...det smagte stadig godt, men det blev bare lidt underligt...(hun havde heller ikke en kartoffelskræller).
Resten gik fint,og kan varmt anbefale det coulis værk der
#48 Spanner 16 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#49 Skeloboy 16 år siden
Men det gav også gode point jeg havde købt det meste økologisk:)
#50 DarkLight 16 år siden