Hun er registreret i Kirkeministeriet under navnet Ida Maria.
Nå, opskrift. Den er nu nem. Skræl en mængde kartofler der passer til det fad du vil bruge. Jeg har de der ildfaste hvide fade som alle har, og plejer at bruge det store. Fyld kartofler til midten. Snit et par store løg (hø hø) og bland det rundt med salt (groft) og en teske citronpeber og et dash olie. Hæld så passende mængde fløde i, så det er dækket. og drys herefter et stort finthakket rød peber udover. Slut af med at hælde en ½ liter moneysovs over herligheden. ca. 1 time og et kvarter ved 200 grader, og så er der mulje. Jeg plejer lige at give det et pift all round krydderi henover, det ser godt ud og smager godt.
Passer virkeligt godt til en omgang hamborgryg eller mexikansk skinke.
Alternativt kan man koge de der små pastating og spæde op med det, hvs man er bange for ikke at blive mæt. Det fylder godt op i hjørnerne!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Madklub-mad..ganske hyggeligt, men det er mig og 3 piger, de kan godt sladre lidt...men hvorfor har kvinder bryster? Så man har noget at se på, når de taler med en...i dette tilfælde med hinanden:)...spøg til side:
Unghanebryst med majroegremolato, panchettakartofler og kantarelsauce.
Unghane blev stegt helt normalt...brunet på en pande og i ovn
Gremolato er citronskal, persille, hvidløg og parmesan, der blev vendt i det forkogte og stegte majroer
Panchettakartofler, hul i halve bagte kartofler(på tværs), prop panchetta og løg stegt på pande ned i og i oven, 45 min. 185 grader
Kantarelsauce: egentlig bare en hvidvinssauce med kantareller: skalotteløg brunes, kalvefond tilsættes, koges til det er tykt, løg siges fra. Kantareller sauteres, fond tilsættes med et glas hvidvin, kog spritten væk, smag til med fløde, salt og peber...
namnamnam:)
Næste gang vi har madklub står den på sushi eller kronhjortetournedos
Bøf af filet Kogt rosenkål,porre og broccoli bagt kartoffel med kryddersmør ovnbagt persillerod med hvidløg og salvie Sovs fra grydestegt kylling med hvidløg og chilli. 1 stort glas vin
#91 davenport 15 år siden
Nå, opskrift. Den er nu nem.
Skræl en mængde kartofler der passer til det fad du vil bruge. Jeg har de der ildfaste hvide fade som alle har, og plejer at bruge det store.
Fyld kartofler til midten. Snit et par store løg (hø hø) og bland det rundt med salt (groft) og en teske citronpeber og et dash olie.
Hæld så passende mængde fløde i, så det er dækket. og drys herefter et stort finthakket rød peber udover. Slut af med at hælde en ½ liter moneysovs over herligheden.
ca. 1 time og et kvarter ved 200 grader, og så er der mulje.
Jeg plejer lige at give det et pift all round krydderi henover, det ser godt ud og smager godt.
Passer virkeligt godt til en omgang hamborgryg eller mexikansk skinke.
Alternativt kan man koge de der små pastating og spæde op med det, hvs man er bange for ikke at blive mæt. Det fylder godt op i hjørnerne!!
#92 DarkLight 15 år siden
Scanpan CTX 28 cm pande.
#93 Highland Park 15 år siden
#94 DarkLight 15 år siden
#95 Highland Park 15 år siden
Men tillykke alligevel. ;)
#96 DarkLight 15 år siden
#97 tiany 15 år siden
Videoen var i øvrigt meget underholdende, lav du bare flere af dem DL
#98 elwood 15 år siden
ok de har samme forbogstav, men ud over det så virker det bare hel forkert, når man ser det 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#99 Skeloboy 15 år siden
Unghanebryst med majroegremolato, panchettakartofler og kantarelsauce.
Unghane blev stegt helt normalt...brunet på en pande og i ovn
Gremolato er citronskal, persille, hvidløg og parmesan, der blev vendt i det forkogte og stegte majroer
Panchettakartofler, hul i halve bagte kartofler(på tværs), prop panchetta og løg stegt på pande ned i og i oven, 45 min. 185 grader
Kantarelsauce: egentlig bare en hvidvinssauce med kantareller: skalotteløg brunes, kalvefond tilsættes, koges til det er tykt, løg siges fra. Kantareller sauteres, fond tilsættes med et glas hvidvin, kog spritten væk, smag til med fløde, salt og peber...
namnamnam:)
Næste gang vi har madklub står den på sushi eller kronhjortetournedos
#100 jessup 15 år siden
Bøf af filet
Kogt rosenkål,porre og broccoli
bagt kartoffel med kryddersmør
ovnbagt persillerod med hvidløg og salvie
Sovs fra grydestegt kylling med hvidløg og chilli.
1 stort glas vin