Jeg fik take-out fra Ammi Jees. Indisk mad bliver aldrig min favorit, men det var nu ret fint alligevel. Virkelig gode ris og især deres pakora var gode, dog lige lidt for stærke. Gode store portioner, fint krydret.´Desuden er der ret flot dernede, lille og hyggeligt og diskret indrettet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Der var noget marineret kylling på tilbud...dertil bliver det porre, gulerod og rød peber sauteret og så med karry, risvin og en bouillonterning...dertil bulgur
Ris er i min verden affald. Jeg æder det kun i yderste nødstilfælde, hvis der ikke er andet, og vi snakker kokosmælk og dadler her!!! Jeg overlevede engang på ris og ketchup, og derfor er det i min verden ikke menneskeføde. Så kan de kalde det alt muligt og krydre det til ukendelighed.. Det er stadig ris. Fy for satan.
Bacon, der imod...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Har lige brugt 3 timer på at koge suppe. Har bare høvlet alt muligt i, men med en ny og ukendt smag her i huset. Jeg købte noget "kartoffelkrydderi" i Søstrene Greene, hvor der indgår smagsindtryk jeg ikke er vant til. Jeg brunede krydderiet af med hvidløg, løg og friske tomater. Så puttede jeg champion i og dertil vand. Så kom der gulerødder, kartoffel, rød peber og et æble i. Og så noget pasta og tomatpure. Så nu er der en kraftig suppe klar.
Så har jeg lavet flûte til med olie på brødet, all-round krydderi, tomat, ost, oregano og lidt salt samt hvidløgspulver.
Det bliver godt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hjemmebagt brød med kylling, hvidløg og rødløg der har været i ovnen. Det var et forsøg på at skære smørelse og dressing fra sandwichen, og det gik egentlig fint. Udover det salat, tomat, agurk og et par skiver cheddar. Osten var til overs fra weekenden, hvor jeg forsøgte at perfektionere min burger. Den endte i øvrigt med at se sådan ud
Er oksekød på tilbud ikke ved at være billigere end pølser? Og Pasta og mos lyder rigtig tørt og kedeligt :D
Og ketchup, løg og bacon...:)
Men nej, pølser er stadig billigere, og med oksekød skal man have alt muligt andet til også...hvis man bare skal stege kødet og spise med pasta...så vil jeg hellere have pølser:)
#991 lagoni 15 år siden
#992 Skeloboy 15 år siden
#993 davenport 15 år siden
Jeg overlevede engang på ris og ketchup, og derfor er det i min verden ikke menneskeføde. Så kan de kalde det alt muligt og krydre det til ukendelighed.. Det er stadig ris. Fy for satan.
Bacon, der imod...
#994 davenport 15 år siden
Så kom der gulerødder, kartoffel, rød peber og et æble i. Og så noget pasta og tomatpure. Så nu er der en kraftig suppe klar.
Så har jeg lavet flûte til med olie på brødet, all-round krydderi, tomat, ost, oregano og lidt salt samt hvidløgspulver.
Det bliver godt!
#995 DarkLight 15 år siden
#996 Skeloboy 15 år siden
#997 Kochie 15 år siden
Den endte i øvrigt med at se sådan ud
#998 DarkLight 15 år siden
Er oksekød på tilbud ikke ved at være billigere end pølser? Og Pasta og mos lyder rigtig tørt og kedeligt :D
#999 Skeloboy 15 år siden
Og ketchup, løg og bacon...:)
Men nej, pølser er stadig billigere, og med oksekød skal man have alt muligt andet til også...hvis man bare skal stege kødet og spise med pasta...så vil jeg hellere have pølser:)
#1000 jessup 15 år siden
http://www.loegismose.dk/shop/product/7805/