#1208 - i forhold til at lave dem selv ved eksempelvis 1 gang friture eller i ovnen også?
Men fed video er det da :)
Ja. Var i Århus hos en kammerat, og der sprang vi kogningen over. De bliver slatne. Ved at køle dem ned ad flere gange, trænger frituren helt ind, og det hele bliver sprødt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
hehe, btw tips'et med pizza dej i fryseren, gælder det alle pizza deje, eller skal det være en bestemt opskrift man bruger til og fryser pizza bundne ned ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1214 nu begynder du snart at minde mig om ham kineser kokken fra zulu "ka det paneres?" "Det ka paneres" har kun set hvor han panerer et par terninger man kan have hængene i bilen og en ananas :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Lavede en fantastisk forloren hare igår. Jeg hakkede en porre, 2 gulerødder og et løg i min blender, så de blev helt fint snittede. Så blev det blandet op med et halvt kilo hakket svin, 2 æg, en squiz sødmælk, salt, peber og en teske fuld oksebullion - spædet op med havregryn, til det blev massivt. I et fad, og dækket af et tykt lag Bacon, og så i ovnen, indtil Baconen var nogenlunde sprød.
Imellemtiden havde jeg kogt en grydefuld brun sovs, som jeg så hældte udover haren, og gav den en times tid mere i ovnen.
Dertil hvide kartofler.
Den lille skovlede ind, og havde sovseskæg bagefter :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Er i Østrig i øjeblikket og fik vildt til frokost, men har googlet lidt og kan ikke finde ud af hvilken slags hjort jeg har fået fra. Medaljoner af en slags hjort i madeira sovs og lidt udkogte grøntsager - men dyret smagte fremragende til dessert fik jeg apfelknudel med vaniliecrem - indtaget ved Gosau søen efter en længere travetur i regnvejr. - Har også fået en del fisk fra flod og sø på turen.
#1211 DarkLight 15 år siden
Ja. Var i Århus hos en kammerat, og der sprang vi kogningen over. De bliver slatne. Ved at køle dem ned ad flere gange, trænger frituren helt ind, og det hele bliver sprødt.
#1212 DarkLight 15 år siden
#1213 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1214 DarkLight 15 år siden
#1215 MOVIE1000 15 år siden
har kun set hvor han panerer et par terninger man kan have hængene i bilen og en ananas :D
#1216 davenport 15 år siden
I et fad, og dækket af et tykt lag Bacon, og så i ovnen, indtil Baconen var nogenlunde sprød.
Imellemtiden havde jeg kogt en grydefuld brun sovs, som jeg så hældte udover haren, og gav den en times tid mere i ovnen.
Dertil hvide kartofler.
Den lille skovlede ind, og havde sovseskæg bagefter :)
#1217 Skeloboy 15 år siden
#1218 davenport 15 år siden
#1219 DarkLight 15 år siden
#1220 jessup 15 år siden
Edit det var en Chamois=Gämse