Nå, hun kunne ikke alligevel...så bliver det rester fra i går. Noget mørbrad-gryde agtigt...svinekød i tern, peberfrugter og cocktailspølser...i dag bliver det krydret med bacon også!
Fik kanin i lørdags med hvide asparges og nye kartofler.
Ryggen og benene blev grydestegt og der blev lavet en sauce verde på skyen - purløg,estragon, gulerødder, fløde, lidt chilli og estragoneddike. Fileten viklet bacon om og pandestegt. Den lille mørbrad stegt i 10 sek og spist i køkkenet.
Skide godt.
Fik en Rose til fra Buchegger som jeg skal til Winemakers dinner med 23/06 - det lover godt.
Har kun smagt kanin en enkelt gang. Det var ok, men tror ikke det var den bedste restaurant...
Har fået det et par gange før og huskede smagen som mere vildtagtig (sødlig) men smagen på sådanne kræ variere nok en del. Kunne godt tænke mig at lave det som gryderet med fare for at det bliver tørt - utrolig magert kød.
Er lige ved at rykke en coulotte rundt, marineret i hvidløgsolie. Dertil små nye kartofler og friske gulerødder, en championsovns og en salat af rød peber, sukkerærter, løg og et fed hvidløg i olie og hvidvinseddike. Det bliver sgu lækkert!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#1651 HelmerJ 14 år siden
#1652 davenport 14 år siden
#1653 HelmerJ 14 år siden
#1654 Skeloboy 14 år siden
#1655 jessup 14 år siden
Ryggen og benene blev grydestegt og der blev lavet en sauce verde på skyen - purløg,estragon, gulerødder, fløde, lidt chilli og estragoneddike. Fileten viklet bacon om og pandestegt. Den lille mørbrad stegt i 10 sek og spist i køkkenet.
Skide godt.
Fik en Rose til fra Buchegger som jeg skal til Winemakers dinner med 23/06 - det lover godt.
#1656 Skeloboy 14 år siden
#1657 jessup 14 år siden
Har fået det et par gange før og huskede smagen som mere vildtagtig (sødlig) men smagen på sådanne kræ variere nok en del. Kunne godt tænke mig at lave det som gryderet med fare for at det bliver tørt - utrolig magert kød.
#1658 jessup 14 år siden
En del afvigelser fra følgende menu men skidegodt:
http://tamka43.pl/degustation_menu/
Sluttede af med lidt Chopin kartoffel vodka af bedste salgs.
#1659 davenport 14 år siden
#1660 chronaden 14 år siden