Skal lave en pizza til mig og min veninde i dag...
Det bliver en nogenlunde simpel en: pølser, skinke og nok ananas...
Men i stedet vil jeg prøve at kæle lidt for tomatsovsen...langtidsbager nogen tomater, pelser nogen peberfrugter og bruger også lidt gulerød (løg og hvidløg selvfølgelig) og blender det...det er lige et forsøg :)
Grov bund selvfølgelig. Plejer at lave min pizza ret brødet, dels fordi, jeg bedst kan lide det på hjemmelavede pizzaer, dels fordi det mætter mere :)
#1648 - det er næsten også sådan, jeg vil lave den...bortset fra jeg vil brændte peberfrugten af først og smide tomaterne i ovnen, men det sidste har jeg egentlig nok ikke tid til...
Plejer også at putte vineddike og sukker, faktisk :)
#1641 HelmerJ 14 år siden
#1642 lagoni 14 år siden
#1643 DarkLight 14 år siden
#1644 jessup 14 år siden
#1645 jessup 14 år siden
Jeg ved ikke hvor du bor men KOK (kust og køkkentøj) har den til 212 dkk.
http://www.kunstogkokkentoj.dk/search.php?lang=dk&...
Dog et farlidt sted at gå ind - de har alt det som en almindelig køkkenbutik ikke har i alle mulige størrelser.
Har desværre ikke fundet den til en billig penge.
#1646 DarkLight 14 år siden
#1647 Skeloboy 14 år siden
Det bliver en nogenlunde simpel en: pølser, skinke og nok ananas...
Men i stedet vil jeg prøve at kæle lidt for tomatsovsen...langtidsbager nogen tomater, pelser nogen peberfrugter og bruger også lidt gulerød (løg og hvidløg selvfølgelig) og blender det...det er lige et forsøg :)
Grov bund selvfølgelig. Plejer at lave min pizza ret brødet, dels fordi, jeg bedst kan lide det på hjemmelavede pizzaer, dels fordi det mætter mere :)
#1648 DarkLight 14 år siden
#1649 Skeloboy 14 år siden
Plejer også at putte vineddike og sukker, faktisk :)
#1650 DarkLight 14 år siden