Gravatar

#1641 HelmerJ 14 år siden

Er det ikke en røreske der tænkes på?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#1642 lagoni 14 år siden

Jo, det er det da nok. Spøjst navn, der tænker jeg ikke på sådan en med hul.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#1643 DarkLight 14 år siden

Man kan jo ikke bage uden en røremaskine :P
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1644 jessup 14 år siden

Pasta med tomatsovs af friske tomater og lidt hjemmerøget (ikke af mig) tørsaltet bacon.
This is just until June
Gravatar

#1645 jessup 14 år siden

DarkLight (1638) skrev:
Tak. Den eneste danske webside jeg har fundet den på er denne.

Jeg ved ikke hvor du bor men KOK (kust og køkkentøj) har den til 212 dkk.

http://www.kunstogkokkentoj.dk/search.php?lang=dk&...

Dog et farlidt sted at gå ind - de har alt det som en almindelig køkkenbutik ikke har i alle mulige størrelser.

Har desværre ikke fundet den til en billig penge.

This is just until June
Gravatar

#1646 DarkLight 14 år siden

Uh. Der må jeg ind! :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1647 Skeloboy 14 år siden

Skal lave en pizza til mig og min veninde i dag...

Det bliver en nogenlunde simpel en: pølser, skinke og nok ananas...

Men i stedet vil jeg prøve at kæle lidt for tomatsovsen...langtidsbager nogen tomater, pelser nogen peberfrugter og bruger også lidt gulerød (løg og hvidløg selvfølgelig) og blender det...det er lige et forsøg :)

Grov bund selvfølgelig. Plejer at lave min pizza ret brødet, dels fordi, jeg bedst kan lide det på hjemmelavede pizzaer, dels fordi det mætter mere :)
Gravatar

#1648 DarkLight 14 år siden

Denne tomatsovs er fantastisk
Gravatar

#1649 Skeloboy 14 år siden

#1648 - det er næsten også sådan, jeg vil lave den...bortset fra jeg vil brændte peberfrugten af først og smide tomaterne i ovnen, men det sidste har jeg egentlig nok ikke tid til...

Plejer også at putte vineddike og sukker, faktisk :)
Gravatar

#1650 DarkLight 14 år siden

Salt, sukker og eddiker, er generelt det mest undervurderede i køkkener i dag :)

Skriv ny kommentar: