Gravatar

#1671 DarkLight 14 år siden

Har lavet 48 pølsehorn. Så har jeg lidt til fryseren :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1672 jessup 14 år siden

Var på Lumskebugten til frokost idag. Det er den bedste danske frokost resturant jeg har været på i københavn og kan på det varmeste anbefales.

http://www.lumskebugten.dk/

Ligger i den dyre ende og kan sammenlignes med Gammel Mønt.

Jeg fik Fiskefrikadellerne, fladfisken og den bedste jordbærgrød som jeg nogensinde har smagt. Fantastisk mad.
This is just until June
Gravatar

#1673 HelmerJ 14 år siden

Tømmermænd retfærdiggøre en del, til morgenmad 350g entrecote, tilbehør 2 colaer
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#1674 jessup 14 år siden

Darklight - jeg så de havde et par stykker af brødkniven i Irma Nordre fasanvej 175 - kunne ikke gennemskue prisen, men det var restsalg og ingen priser over 100 dkk.
This is just until June
Gravatar

#1675 DarkLight 14 år siden

Tak for heads up! Jeg har købt en i kok til 200 kroner, og det er helt rigtig. Den er total awesome :) Nu skal jeg bare finde ud af hvad den næste kniv skal være :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1676 jessup 14 år siden

"Tak for heads up! Jeg har købt en i kok til 200 kroner, og det er helt rigtig. Den er total awesome :) Nu skal jeg bare finde ud af hvad den næste kniv skal være :) "

Det lyder godt!

Har selv kigget lidt på denne til en meget overkommelige investering - ikke med told og forsedelse i mende. Kunne fås hos en tysk forandler men er udløbet for størrelsen. Svinger en del i Fit & finish, men får rigtig gode ord med på vejen rundt omkring.

http://www.chefknivestogo.com/dojoknives.html
This is just until June
Gravatar

#1677 DarkLight 14 år siden

Synes skæftet får det til at se lidt tacky ud :)
Gravatar

#1678 jessup 14 år siden

DarkLight (1677) skrev:
Synes skæftet får det til at se lidt tacky ud :)

Helt enig og den er har heller ikke den samme "fit and finish" som f.eks. en Twilling but i still want one:)
This is just until June
Gravatar

#1679 Skeloboy 14 år siden

Det bliver noget simpelt mad: lidt kyllingebryst og dertil ris med porre, gulerød, løg, hvidløg, karry og en skvis creme fraiche, så det lige får en lidt fed smag. Og soja, selvfølgelig!
Gravatar

#1680 DarkLight 14 år siden

2 stk pizza. Denne gang med tiop 00, hvedemel og grahamsmel. 15 minutter på røremaskinen, og rulles derefter ud, og efterhæves så dejen for lufthuller.

Skriv ny kommentar: