Gravatar

#1711 DarkLight 14 år siden

Hvilke model har du Skelo? Jeg har længe snaget rundt i markedet, men har ikke fundet en, som jeg kan lide endnu :)

Hvis Davenport har en med sex-tilbehør, bliver det dog sikkert den :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1712 Skeloboy 14 år siden

Det kan jeg sgu ikke huske...en Kenwood-something...jeg vil dog anbefale en med glas, da plastikken på min blender har slået revner pga. varmen fra maden.
Gravatar

#1713 DarkLight 14 år siden

Jeg bruger aldrig en blender, så det bliver nok ikke et problem. Bliver nok mere hakke/snitte funktionen, der vil blive brugt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#1714 DarkLight 14 år siden

Dammit, mine koldhævede grovboller er fejlet i hidtil uset skala. De er flade og smattende indeni. Jagten fortsætter.

(PS. Brugte denne)
Gravatar

#1715 jessup 14 år siden

DarkLight (1711) skrev:
Hvilke model har du Skelo? Jeg har længe snaget rundt i markedet, men har ikke fundet en, som jeg kan lide endnu :)

Hvis Davenport har en med sex-tilbehør, bliver det dog sikkert den :)

To af mine venner har en Magimix som vist bliver regnet for the shit: en har en 4200 og den anden 5200 XL.

Den ene er vegetar og bruger den ofte selvom han ikke holder store selskaber den anden laver ofte mad til 6-8 personer og kan ikke leve uden.

Jeg selv nøjes med snart at købe en større Benriner.
This is just until June
Gravatar

#1716 Kochie 14 år siden

Milionbøf med fuldkornsronni, ærter, tomater og heinz.
Nogle gange skal det bare smage af barndom : D
Gravatar

#1717 DarkLight 14 år siden

Jeg har haft kigget på en MagiMix, og jeg er vist for nærrig til at give 3000 for sådan en :)
Gravatar

#1718 Skeloboy 14 år siden

Skal lige have lidt hjælp her...skal lave en en tre-retters menu til to venner...indtil videre bliver det dette:

Appetizer: 2 slags ristede mandler og chips af rødbede og pastinak med dip

Forret: Consomme af oksekød samt ravioli med langtidsbagte tomater og chili

Hovedret: Langtidsstegt svinekam(med rosmarin og hvidløg)

Dessert: Grillede rabarber i consommé med vanilleiscreme

Men jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om noget godt tilbehør til hovedretten
Gravatar

#1719 jessup 14 år siden

En skarp sovs med lidt syre og en sellerimos(eller saltbagt har ikke selv prøve at lave det) er måske lidt kedeligt men vel ikke helt ved siden af?

Evt. en mere "basisk" sovs af brunet smør og røget benmarv med lidt hjemmesyltede rødbeder og rå rødbeder i tynde skiver.
This is just until June
Gravatar

#1720 jessup 14 år siden

Da man ikke kan finde røget benmarv alle steder vil røget spæk (som kan købes i mere velassorterede supermarkeder alla Føtex) også være en mulighed. Spækken der er til overs kan bruges i kødretter almindeligvis benløse fugle, men sikkert også med i held i chilli con carne og "jæger gryder".
This is just until June

Skriv ny kommentar: