Gravatar

#1961 jessup 13 år siden

Det lyder fanme godt. Skal sandsynligvis også have lam idag men jeg tror ikke det bliver ligeså godt.
This is just until June
Gravatar

#1962 dyg 13 år siden

Jeg var lidt i tvivl om temperaturen på lammet, på pakken stod der 78-80 grader, men jeg er glad for, at jeg hev den af ved 67-68 grader, for der var den super saftig og rigtig god (selvom den godt kunne have klaret 1-2 grader mindre).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#1963 HelmerJ 13 år siden

syntes næsten altid ko og lam har fået 1-2 grader for meget
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#1964 jessup 13 år siden

Ovnstegt Kylling med skind gnedet med salt, tomatsalat uden løg med salvieddike friske hvidløg og lidt olie, hvide asparges og nye kartofler dertil klassisk brun sovs med lidt forskeligt i. Smpelt og godt.
This is just until June
Gravatar

#1965 Skeloboy 13 år siden

Du spiser sgu godt, jessup!

Har fået noget soyamarineret kylling med gurkemejeris og grøntsager...det er stille og roligt.

I går havde vi madklub, hvor det blev til svinekæber braiseret i en mørk øl, og en sovs heraf med sauteret grønt og kartoffel/sellerimos. Til dessert en simpel hvid chokolademousse med jordbærpure.

Vi plejer at lave lidt mere avanceret i madklubben, men vi var hos en, der kun har en kombi-ovn og to kogeplader :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#1966 dyg 13 år siden

Smed 1kg roastbeef på grillen i søndags, ganske nonchalant gad jeg ikke kigge på uret, da jeg jo bare ville smide stegetermometeret i efter lidt tid. Da jeg så tændte stegetermometeret viste det, at stuetemperaturen i min lejlighed var lige omkring 57 grader! Så nu skal jeg have nyt stegetermometer :(

Jeg satsede og lod roastbeefen få lidt mere på grillen end jeg egentligt havde tænkt mig, men det lykkedes heldigvis. Den blev ganske udemærket.
Gravatar

#1967 dyg 13 år siden

Daffer i morgen et smut på Dauphine. Det er ikke Michelin-klasse, men for mine smagsløg er det fandme godt.

Menuen ser ud til at lyde på fire retter, der inkluderer:
1. ret: Kammusling, Ramsløg, Yoghurt
2. ret: Kulmule, Løg, Beurre Blanc
3. ret: Dansk Kalv, Pommes Fondant, Persille, Sauce
4. ret: Citron, Lakrids, Kys

Dertil kommer et glas vin til hver ret.
Gravatar

#1968 Skeloboy 13 år siden

#1967 - lydder sgu lækkert! Men hvad er kys...

I går lavede jeg en gang koteletter i fa'...det er sgu altid godt!
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Skeloboy
Gravatar

#1969 dyg 13 år siden

Måske deres take på en kyskage, hvem ved.
Gravatar

#1970 davenport 13 år siden

Jeg laver en god tomatsuppe med kødboller til aften. Masser af grøntsager og flûte til. Et hit blandt ungerne (alle 4)!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: