Gravatar

#391 elwood 15 år siden

Sportskagen ser undskyld udtrykket satme klam ud for mig i hvertfald, det jo blot ren flødeskum og andet søde stoffer, det lige en tand for meget for mig.

Så den i Spise med price.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#392 filmz-jonasgr 15 år siden

Ja det synes jeg godt nok også. Jeg fik det helt dårligt da jeg så den. Og det er ret misvisende at kalde den en sportskage :)
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#393 jessup 15 år siden

jeg har smagt den flere gange og den er lige øjet - har dog aldrig smagt den hjemmelavet.
This is just until June
Gravatar

#394 jessup 15 år siden

Til aften fik jeg resterne af min vindaloo lam - og den er for stærk. Jeg har haft lidt problemer men krydderier på det seneste. Jeg smagte på chillien inden jeg bugte den men det blev for stærkt - fandt ud af efterfølgende at det var en Habanero chilli jeg brugte og jeg vil gå så langt til at sige den ikke egner sig til madlavning. Nå, men jeg tager mig lige et stykke meget vellykket sportskage.

http://da.wikipedia.org/wiki/Habanero

This is just until June
Gravatar

#395 Skeloboy 15 år siden

Hehe...habenero er sgu stærke sager
Gravatar

#396 dyg 15 år siden

#394 - Jeg bruger nu ofte habaneroer i madlavning (dog kun når jeg laver mad til mig selv).

Der findes ikke noget bedre end power-makrel. Tag en habanero og en dåse makrel i tomat. Hak habaneroen, bland den med makrellen og tilsæt rugbrød.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#397 davenport 15 år siden

Var lige på Republikken i Kolding i eftermiddag. Vi skulle ha lidt middagsmad, og så så jeg på menuen, at der var "Varm Leverpostej"... Den bestilte jeg så, og ud kommer en kæmpe skål leverdreng med et kæmpe lag Bacon ovenpå og en kurvfuld brød til.
53 kr.... Det var enormt lækkert!
Anbefaling herfra.

http://www.republikken.com/
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#398 jessup 15 år siden

#396 du er en hård hund - måske at det er noget jeg kunne tilvendes hvis lysten var der:)
This is just until June
Gravatar

#399 dyg 15 år siden

#398 - Jeg er bestemt ikke hård (det er en af mine tamilske venner derimod, der kan du tale om stærk mad), jeg har bare vænnet mig til chili og der skal mere til at pirre mig nu end der skulle for 10 år siden. Derimod er jeg ret sart overfor sennep og wasabi.

Og nu jeg nævner wasabi, så har jeg i dag lavet en omgang sushi. California roll uramaki (nogle med crabsticks og andre med rigtige krebs), almindelige maki med tun og forårsløg og nigiri med tun.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#400 jessup 15 år siden

#399 jeg var for år tilbage udsat for diverse mandomsprøver med div. indiske chillipastes af to indiske venner - men de kunne heller ikke klare dijonsennep.

Jeg skal have lidt rest Osso Buco her til aften med en kold øl til.
This is just until June

Skriv ny kommentar: