Gravatar

#621 Skeloboy 15 år siden

I dag blev det til andebryst med rodfrugtechips og en dressing af creme fraiche, sennep, honning, lidt salt, lidt citronsaft...
Gravatar

#622 HelmerJ 15 år siden

Fik lige en gang Julemedister med stuvede bønner, dejlig ret!
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#623 chronaden 15 år siden

IT'S NOVEMBER!
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#624 HelmerJ 15 år siden

Julebryg er også Julebryg i april
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#625 davenport 15 år siden

Kyllingefilet, hasselbach kartofler og en grøn salat... Det dufter godt, men det er stadig bare tøsemad!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#626 dyg 15 år siden

Da jeg inden længe har fødselsdag, er jeg gået i gang med at planlægge en lille herrefrokost. Dog vil jeg godt spice den lidt op, så det bliver en moderne fortolkning af en herrefrokost.

Dog er min fantasi ikke gevaldig stor på dette område, så jeg ville lige høre, om der var nogle gode idéer herinde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#627 HelmerJ 15 år siden

Så sku du næsten prøve den her.
Gravatar

#628 chronaden 15 år siden

Den har jeg prøvet at lave, skuffede desværre selvom den var flot flettet og alting, mindede bare om en forloren hare med xtra bacon :P
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#629 HelmerJ 15 år siden

Det er jo også en forloren hare med fyld
Gravatar

#630 jessup 15 år siden

Der var en anmeldelse af forskellig salt på TV som meget godt bekræfter min egen brug - flage salt skal bruges for strukturens skyld da man ikke kan smage sønderlig forskel. I en anden forbindelse så jeg en repræsentant fra Læsø salt udtale at den primære fordel ved deres salt var at det lagde sig som en film ud over f.eks stegt fisk(kød i stedet "små søer" med almindeligt salt. De kom ikke ind på "forurenet salt" - det røde, blå osv. med jern og andre ting.

This is just until June

Skriv ny kommentar: