Gravatar

#731 davenport 14 år siden

Ellers hedder det bare "høns i".
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#732 filmz-jonasgr 14 år siden

Eller med grønærter, hvilket jeg foretrækker. Hvilket så absolut ikke skal forveksles med guleærter (fy for pokker).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#733 MOVIE1000 14 år siden

de bedste tarteletter er med gulerødder, ærter og skinke i, høns i asparges er jeg ikke vild med det smager godt hvis det bliver lacvet ordentlig, jeg plejer altid at være så uheldig at få en kyllinge knogle eller nogle aspargeser der ikke er renset ordentligt :( er der ellers nogle gode foreslag til hav man kan putte i tarteletter?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#734 davenport 14 år siden

Ketchup?
Gravatar

#735 filmz-jonasgr 14 år siden

#733 Det er også det man kalder grønærter ;) (gulerødder + ærteblanding).
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#736 jessup 14 år siden

Hvad med "værktøj" i køkenet - har i nogle favoritter? noget uden strøm.

Jeg er ret glade for min japanske knive som jeg er lidt nørdet om.

For et par år siden købte jeg en lang Cuisipro tang i alu som jeg bruger meget ofte - når jeg steger større stykker kød, til at vende grøntsger i ovnen og på pande. (ikke helt samme model men alla denne her: http://www.hwl.dk/products-taenger-(0206taenge)/mu...

Mine spækbrætter med gummifødder - det er mig et mysterium hvorfor det bliver lavet uden.

Min høje kasarolle til sovser og andet der skal piskes over varme.

Mit piskeris (kender ikke betegnelsen) - http://www.hwl.dk/products-piskeris-(0215pisker)/p... - Super godt når væsken ikke står højt i den skål eller gryde man bruger.

Min carbon pladejerns pande. Ikke lige så god som støbejern hvis man fylder den op med koldt kød - men fandens god til stegning og noget lettere end Støbejern som jeg dog også har en af (mest til T- bones, bruning af fars og frikadeller.)

This is just until June
Gravatar

#737 MOVIE1000 14 år siden

#735 eller en meget kedelig salat eller en ret så kedelig suppe ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#738 davenport 14 år siden

Mine globalknive er jeg ret glad for. Har lige slebet dem, og de kan nu skære tomater!!!
Gravatar

#739 Skeloboy 14 år siden

#736 - har slet ikke det vilde udstyr, men har lige fået en kæmpe granit-morter. Har også en kvalitets-støbejernspande, som nu har holdt i 10 år. Bruger den dog også kun til bøffer og bruning.

Har ikke rigtig nogle fede knive, men det skal såmænd nok komme:)

Så har jeg også en pomfritskærer...:)

http://skeloboy.dk/ting
Gravatar

#740 jessup 14 år siden

#738 - ja, hvis knivene er sløve så er det sgu ligemeget havd mærke det er.

Det er ikke så meget det store udstyr jeg efterlyser, mere det der redskab som man er glad for.
This is just until June

Skriv ny kommentar: