Jeg ville nok starte med...Pirates of the Carribean da den er sjov og få lidt stemning ind!
Så ville jeg nok gå videre med en TUDE film det bliver... Moulin Rouge som er en helt fantastisk film efter min mening den er sørgelig-sjov-har fantastiske skuespillere-og de synger jo også godt!!
Den sidste ville så være en action film og det bliver... The Patriot der er FANTASTISK den er jo også sørgelig! Den har jo altså også gode skuespillere Mel Gibson som jeg er STOR fan af der bare spiller VILDT godt i alle hans film og Heath Ledger der er rigtig god i rollen som sønnen der søger hævn og selvfølgelig Jason Isaacs der er GOD som den ONDE!!!
Det var min Film aften synes det er en god blanding af alle slags film!! IKK???
#22 Det foretrækker jeg nu også, men det er ikke strengt nødvendigt for en god filmaften... Faktisk kan jeg anbefale at starte aftenen med en god tegnefilm, som f.eks. Spirit, The Lion King eller (hvis gæsterne er modne til det) Trillingerne Fra Belleville.
If there was a god then why is my arse the perfect height for kicking?
#21 Lady Arwen 21 år siden
Jeg ville nok starte med...Pirates of the Carribean da den er sjov og få lidt stemning ind!
Så ville jeg nok gå videre med en TUDE film det bliver...
Moulin Rouge som er en helt fantastisk film efter min mening den er sørgelig-sjov-har fantastiske skuespillere-og de synger jo også godt!!
Den sidste ville så være en action film og det bliver...
The Patriot der er FANTASTISK den er jo også sørgelig! Den har jo altså også gode skuespillere Mel Gibson som jeg er STOR fan af der bare spiller VILDT godt i alle hans film og Heath Ledger der er rigtig god i rollen som sønnen der søger hævn og selvfølgelig Jason Isaacs der er GOD som den ONDE!!!
Det var min Film aften synes det er en god blanding af alle slags film!! IKK???
#22 nakalay 21 år siden
#23 Captain Vallo 21 år siden
Det foretrækker jeg nu også, men det er ikke strengt nødvendigt for en god filmaften...
Faktisk kan jeg anbefale at starte aftenen med en god tegnefilm, som f.eks. Spirit, The Lion King eller (hvis gæsterne er modne til det) Trillingerne Fra Belleville.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#24 21 år siden
1: The Nightmare before Christmas.
2: Requim For A Dream (helt klart!)
3: Blue Velvet
Men så mangler man jo også lige Fight Club, Mulholland drive, rocky horror picture show, Shrek og mange flere :-s
#25 Lady Arwen 21 år siden
#26 davenport 21 år siden
Lad mig gætte på at du er fan af nyere film som LOTR og Pirates?
#27 Spanner 21 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem