Gravatar

#21 Takfornu 13 år siden

# 19 - Enig derfor den heller ikke mere end 3/6, men mine side m/k var temmelig overrasket, mens jeg kede mig noget skal jeg ærligt indrømme :) - Hvad skal du se i dag så kan vi evt. mødes til en snak før/efter filmene ?
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#22 Outbound Sith 13 år siden

jeg skal se Confessions og Finisterrae (Den sidste kan i DEN grad gå begge veje! :) )
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#23 x marks the spot 13 år siden

Jeg fik oplevet Crispin Hellion Glover's film/slide show i Grand i aftes. Det skal nok lige siges på forhånd, at jeg er stor stor fan af den mand, så det var en kæmpe oplevelse at få hilst på manden himself. Programmet:

Crispin Hellion Glover's Big Slide Show Part 1:
Aftenen startede desværre med nogle tekniske problemer i salen (Grand, sal 3), hvilket udskød showet op mod 1½ time (der blev dog serveret gratis øl, mens vi ventede). Først var der noget galt med et spotlight og derefter ville Mac'en ikke helt som den skulle med at vise slide-showet. Et sjovt indslag var, at han måtte et par gange frem og tilbage fra scenen til teknikrummet og finjustere - alt imens hans mikrofon stadig var tændt, så man kunne følge hans trin op og ned ad trapperne - i bedste Monty Python-stil. Nå, men kudos til Glover for at være yderst professionel. Han undskyldte til publikum og gav derefter en meget indlevende præsentation/oplæsning af sine bøger.

Derefter viste han filmen "It is fine! EVERYTHING IS FINE" fra sin egen 35mm kopi. Nok ikke en film, der falder i alles smag, men det er til gengæld en garanti, at man ikke kommer til at se den slags mange andre steder. Filmen omhandlede en spastisk lammet mand, som egentlig bare ville elskes af kvinder - og helst af slagsen med langt hår. En ret bizar men samtidig fængende film med et emne, som nok ikke bliver diskuteret så ofte - nok mest pga. tabu, mente Glover. Det hele endte i sex og mord, hvor man så kan diskutere realismen, men det virker ikke til at være dét, som Glover går op i, men mere i at vise og fortælle "hvorfor skulle det dog ikke kunne lade sig gøre?". "Hvorfor grine af en fysisk handicappet person, som godt nok også er temmelig tale-besværet, men hvor hjernen jo ikke fejler noget?". En anderledes film med lidt god grotesk humor.

Q & A:
En mulighed for at stille spørgsmål, få hilst på manden og en signering i hans bøger, som kunne købes i biografen.

Hvis man blev der til det sidste, så havde man fået underholdning i ca. 4½ time.
Intet mindre end en fantastisk aften: 6/6
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#24 Outbound Sith 13 år siden

Vil det sige, at I først var færdige omkring kl. 02? Damn! :)
Fox Mulder
Gravatar

#25 NightHawk 13 år siden

Er der nogen af jer der skal ind og se "Kaboom" ? Og måske evt. har lyst til at skrive en anmeldelse af filmen ? :)

Jeg har desværre ikke selv mulighed for at se den, hverken d. 21 eller 24. :(
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#26 Outbound Sith 13 år siden

Jeg skal se Kaboom d. 24., og der kommer naturligvis en anmeldelse. :)
(Gregg Araki FTW!)
Fox Mulder
Gravatar

#27 x marks the spot 13 år siden

#24 Jeg fik min chit-chat/autograf kl. 03, men der var køen kun ca. halvvejs.
"Do, or do not. There is no try".
Gravatar

#28 NightHawk 13 år siden

# 26 -

Super! Den vil jeg glæde mig til at læse. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#29 Takfornu 13 år siden

# 22 Har måttet droppe mine forestillinger i dag pga. af jeg blev kaldt på arbejde :-(
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#30 frahm-2 13 år siden

jeg kan fortælle at den sidste af arrangørene var hjemme kl. 4.30, så det trak lidt ud. Til gengæld måtte der meldes udsolgt af bøger.
Jeg skal dog indrømme at hverken slideshowet eller filmen faldt helt i min smag, men det havde jeg nok også lidt regnet med på forhånd.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com

Skriv ny kommentar: