Gravatar

#141 filmz-female cenobite 21 år siden

Carnage: The Legend of Quiltface er en af de sidste film jeg har set, der var dårlig. Den er rent faktisk så dårlig, at jeg grinte gennem halvdelen af filmen, over deres forsøg på at lave en film.
Så lidt credit skal den da have, men kan ganske enkelt bare ikke anbefale den til nogen.

Har derudover også set Megalodon, der var usandsynelig dårlig lavet. Men ikke særlig overraskende. Dog skuffede størrelsesforholdet mig meget i filmen, og mange gange kan det redde en film helt for mig, hvis det er en gigant sea creature der er hovedpersonen, hvor størrelsen virkelig er til at føle på. :P

Og så vil jeg gerne tillade mig at anbefale Ichi the Killer. Udover Visitor Q er det klart Miike's bedste film.
----------------------------------------
No tears, please. It's a waste of good suffering
Gravatar

#142 chronaden 21 år siden

var så dum at glo "a knights tale" igen, kæft jeg væmmes da ved den film...
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#143 Vestas 21 år siden

Var der nogen der så "Get Carter" i Sylvester Stallone udgaven på TV3 sidste fredag? Wow, den var godt nok ringe.

Ichi the Killer er en god film. Se den.
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#144 filmz-WSTE_M 21 år siden

#144 jeps, jeg så den ugh en skod film.
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#145 filmz-B*mo 21 år siden

Boat Trip!

Nogle kammerater insisterede på at se den og jeg gik med til det fordi jeg kunne se at Roger Moore var med. Det var dog det argeste lort! Måske fordi jeg blev vred over den måde man portrætterede homoseksuelle i filmen... Men højst sandsynligt fordi det var en grotesk dårlig handling! Hele baggrunden for filmens handling var tåbelig... Og siden hvornår har svenske blondiner talt med TYSK accent??
Gravatar

#146 Vestas 21 år siden

# 145

Ja, det er virkelig utroligt, hvad ham Cuba Gooding Jr. kan finde på. Først vinder han en Oscar for Jerry Maguire og så: What Dreams May Come, Chill Factor, Men of Honor, Rat Race, Snow Dogs, Boat Trip, The Fighting Temptations og Radio. Fyr din agent for helvede!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#147 inflector 21 år siden

#140 bakker dig 100% op, det er en helt ubegribeligt ringe film. Hvis det er instruktørens bedste film, ja så står det sq sløjt til.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#148 filmz-Bruce 21 år siden

#147 Bare efter at ha' set traileren, ku' jeg se det ville være en modbydelig film og een jeg nok skulle undgå.

Næ, så hellere "Sympathy For Mr. Vengeance" :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#149 filmz-yoshimura 21 år siden

#148: Enig. Sympathy er dog i det mindste en film med handling og visse voldsomme indslag. Ichi er bare vold uden mening (stort set). Men det kan vel også have en vis charme ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#150 filmz-herskegut 21 år siden

Vil lige påpege at selvom Cuba Gooding Jr, måske ikke ligefrem er en stjerne skuespiller, så gør det ikke de film du nævner dårlige. Rat-Race, er jeg da stor fan af, synes det er en hylemorsom film :-)
Men of honor, er da også udemærket underholdning.
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.

Skriv ny kommentar: