Gravatar

#131 puffin 21 år siden

Wow, respekt for sådan en rating efter alligevel en del stemmer :)
Heh Heh Heh! Lisa! Vampires are make believe, just like elves and gremlins and eskimos!
Gravatar

#132 wiseguy 21 år siden

National Security
Føj for den!!! Martin Lawrence's egen lille Cabin Fever :(
_______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#133 El vez 21 år siden

#130 ahahah!
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#134 filmz-el bucho 21 år siden

Scary movie 3... nok det værste skuespil, ever...
Serien kan ikke klarer sig uden the Waynes brothers
"I'll make him an offer he can't refuse"
Gravatar

#135 ks 21 år siden

Den kunne sq heller ikke klare sig med "The Wayans Brothers", Scary Movie 1 var en udmærket film, intet spekulært på nogen måde, men trods alt udmærket underholdning - dengang. De to andre er bare overflødigt hollywood bras.
Gravatar

#136 wiseguy 21 år siden

Musketeer
Nøøøj den er ringe!!!!så absolut den ringeste film jeg har set rigtig længe. Eneste plus ved filmen er de Hong-Kong koreograferede stunts, de er ganske underholdende. Men den er ikke de 3o kr. værd, jeg betalte i Stereo-Studio. Jeg vil hellere have diarré i 1½ time end se den film igen!!!
_______
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Gravatar

#137 Yoda 21 år siden

Ja, den er ringe - rigtig ringe!

Jeg modtog "Musketeer" som en gave, da jeg havde bestilt 3 film gennem en eller anden filmklub - det er drøj underholdning!

Da de sendte den på TV forleden gled jeg let og elegant uden om den ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#138 filmz-yoshimura 21 år siden

#136-137: Apropos "de Hong-Kong koreograferede stunts" så synes jeg sjovt nok slutscenen på stigerne i kornlageret minder om en eller anden film, jeg har set før - var der nogen, der sagde Once Upon A Time In China?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#139 dvjik 21 år siden

Ja det er den, men i OUTIC er det en af de fedeste kampscener i filmen. I The Musketeer er det bare ringe.
Gravatar

#140 filmz-mr.filmfreak 21 år siden

Ichi the killer er nok den mest brutale film, jeg nogensinden har set, total ringe handling, dårlig historie, den får hellraiser filmene til at noget fra Børnetime. Folk bliver slaget på alle mulige drablige måder, det er en af de film man ikke fatter hvorfor den er blevet lavet: SE DEN EJ

Skriv ny kommentar: