Så lige The Day After Tomorrow for første gang i går, og den var egentlig alt i alt bedre, end jeg havde forventet, men jeg havde også frygtet det værste. Urealismen nåede dog så groteske højder, at jeg slet ikke kunne fatte mine øjne - det aspekt af filmen trak sgu niveauet meget ned.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
# 171 Hun er desværre lidt langt væk for tiden, så der er ikke så meget hjælp at hente på den front for tiden :...-(
Har ellers hygget mig med en del franske kriminalfilm de sidste par dage, da jeg ikke har kunnet sove, både af nyere og ældre og rart når man i en periode kun har hørt om hvor gode de altid er i Østen så bringer det lidt lige vægt i tingene.
#173 Øv! Dog altid godt at ha' noget at glæde sig til :)
Du har helt ret. Også nogle jeg desværre ikke har set meget af, ihvertfald dem fra 50'erne. Touchez au Grisbi og Rififi er på vej, har aldrig fået dem set. Så håber jeg bare der kommer en Melville boks med ihvertfald "L'armée Des Ombres".
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
The Transporter 1/6. Skuffede mig fælt, da flere her indefra havde anbefalet den. Mindede mest af alt om en Van Damme film. Eneste plus var at Van Damme ikke var med. Synes at Jason Statham er cool nok, men det er filmen som helhed bestemt ikke ikke!
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
En Melville boks vil være hjertelig velkommen i min samling. Jeg har lige genset Le Samurai efter en meget dum dag på arbejde, så det var skønt at slappe af til med en god omgang hjemmelavet Chili con Carne. Next up Le Cercle Rouge som natbio ;)
#176 Har du L'armee Des Ombres? :) Le Cercle Rouge er gigantisk, håber også den får en ny tur igennem Criterion maskinen, for den version jeg har nu, er forkert i sit farvevalg.
Se her, hvordan Criterion bummede, ved at kalibrere farverne udfra billardklædet, som de fejlagtigt troede var grønt, men faktisk er blåt. Mega bummer :(
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#171 filmz-Bruce 20 år siden
#172 nakalay 20 år siden
#173 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
Har ellers hygget mig med en del franske kriminalfilm de sidste par dage, da jeg ikke har kunnet sove, både af nyere og ældre og rart når man i en periode kun har hørt om hvor gode de altid er i Østen så bringer det lidt lige vægt i tingene.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#174 filmz-Bruce 20 år siden
Du har helt ret. Også nogle jeg desværre ikke har set meget af, ihvertfald dem fra 50'erne. Touchez au Grisbi og Rififi er på vej, har aldrig fået dem set. Så håber jeg bare der kommer en Melville boks med ihvertfald "L'armée Des Ombres".
#175 wiseguy 20 år siden
Skuffede mig fælt, da flere her indefra havde anbefalet den. Mindede mest af alt om en Van Damme film. Eneste plus var at Van Damme ikke var med.
Synes at Jason Statham er cool nok, men det er filmen som helhed bestemt ikke ikke!
#176 filmz-Crystalstar1200 20 år siden
En Melville boks vil være hjertelig velkommen i min samling. Jeg har lige genset Le Samurai efter en meget dum dag på arbejde, så det var skønt at slappe af til med en god omgang hjemmelavet Chili con Carne. Next up Le Cercle Rouge som natbio ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#177 DarkLight 20 år siden
#178 Spanner 20 år siden
Jeg blev desværre meget skuffet over Hitchhiker's Guide to the Galaxy.
Som filmatisering af én af verdens mest elskede bøger, faldt den totalt igennem.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#179 dyg 20 år siden
#180 filmz-Bruce 20 år siden
Se her, hvordan Criterion bummede, ved at kalibrere farverne udfra billardklædet, som de fejlagtigt troede var grønt, men faktisk er blåt. Mega bummer :(