Jeg er stor fan af The ring og ring 2, har ikke set ring 0, så jeg købte Ju-on og Ju-on 2, da jeg troede de var noget i stil med Ring filmene. Men der tog jeg fejl, historien i filmene og grunden til af en død kvinde dræber folk er meget ringe. Hvert 15 min dør der nogen personer, hvor derefter der kommer et par nye personer, som der så dør 15 min. senere. Sådan er film hele vejene igennem. Spild af Penge
hvis man som mig, syntes at den japanske ring 1 slet ikke var uhyggelig, og 2'ern var tættere på en komedie end en gyser, ville man så synes at dark water er uhyggelig?
#53 Jeg synes faktisk Ju-on 1 og 2 var ganske gode (Nu jeg tænker tilbage). Indrømmet, historien og skuespillet kunne have været bedre, men efter min mening var de alligevel pænt scary begge to, og det er vel det der tæller i sådanne film.
Det sjove var dog at hver gang hende den onde, som kom kravlende ned af trappen (Jeez en skummel lyd mand!), lige havde været på lærredet, kunne jeg simpelthen ikke lade være med at grine. Men alligevel havde jeg seriøse kuldegysninger. Mystisk :) Det må have været en forsvarsmekanisme ;)
"Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man"
56# Sådan havde jeg det også. Men Dark Water var stadigvæk rigtig klam alligevel. Grunden var nok at jeg intet vidste om filmen, andet end at den var uhyggelig. Tilgengæld havde jeg hørt en masse om Ringu. Så hvis asiatiske gyserfilm skal være uhyggelige skal man vide så lidt som muligt om dem.
#51 ks 21 år siden
#52 azathoth 21 år siden
#53 filmz-mr.filmfreak 21 år siden
Sådan er film hele vejene igennem. Spild af Penge
#54 El vez 21 år siden
#55 Yoda 21 år siden
"Dark Water" er intet mindre end creepyyyyyyyy! Det er en under huden oplevelse af de helt fede.
#56 filmz-thomas _h 21 år siden
#57 Yoda 21 år siden
Nu er der jo heldigvis ingen, der er som dig - udover dig! ;-)
Jeg synes nu at både "The Ring" og "Dark Water" er ganske habile gysere, der virkelig går under huden og leverer ekstreme hårrejsnings momenter.
#58 trekster 21 år siden
Jeg synes faktisk Ju-on 1 og 2 var ganske gode (Nu jeg tænker tilbage). Indrømmet, historien og skuespillet kunne have været bedre, men efter min mening var de alligevel pænt scary begge to, og det er vel det der tæller i sådanne film.
Det sjove var dog at hver gang hende den onde, som kom kravlende ned af trappen (Jeez en skummel lyd mand!), lige havde været på lærredet, kunne jeg simpelthen ikke lade være med at grine. Men alligevel havde jeg seriøse kuldegysninger. Mystisk :) Det må have været en forsvarsmekanisme ;)
#59 dvjik 21 år siden
Sådan havde jeg det også.
Men Dark Water var stadigvæk rigtig klam alligevel. Grunden var nok at jeg intet vidste om filmen, andet end at den var uhyggelig.
Tilgengæld havde jeg hørt en masse om Ringu. Så hvis asiatiske gyserfilm skal være uhyggelige skal man vide så lidt som muligt om dem.
#60 berg 21 år siden