Gravatar

#371 Slettet Bruger [3330424288] 13 år siden

Jeg er kommet håbløs bagud i år. Det startede ellers så godt, men mangler en håndfuld film. Der har bare ikke været tid til at se film. Så det er vist både TKS, TSN, Black Swan, The Fighter, 127 Hours, True Crit jeg ikke har set. Inception fik jeg set i sidste uge og har ikke fået tid til at skrive noget om den endnu.

Nå men jeg når nok et par stykker her i weekenden, forhåbentlig. Nej vent jeg har da set TKS. Jeg har så travlt jeg ikke kan huske hvad jeg har set og ikke set.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#372 Åkepool 13 år siden

Har for en gang skyld fået set en del Oscarnominerede, men så er det jo bare ærgeligt, at de sidste år gik over til 10 nominerede, for så er jeg alligevel bagud.

Har set 6 af de 10 og håber på at kunne komme til at se et par stykker til.

The Social network 8/10
Black swan 8/10
Inception 8/10
Toy story 3 8/10
127 hours 7/10
Winter's bone 6/10

So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#373 frankdrebin 13 år siden

Har nævnt det her tidligere, men det kunne være fedt hvis der var en filmz-live chat hvor os brugere kunne skrive sammen i løbet af showets gang..

Glæder mig til at se James Franco som vært!
Gravatar

#374 Kruse 13 år siden

Jeg har indtil videre set The Social Network, Inception, Black Swan og 127 Hours. I morgen skal jeg se True Grit, og jeg regner med at få set The Fighter engang i næste uge. Winter's Bone er bestilt på BD og jeg regner snart med at få bestilt Toy Story 3. The Kings Speech og The Kids Are All Right for jeg nok først set engang efter Oscar-showet. Mine bedømmelser af dem jeg har set i prioriteret rækkefølge:

Black Swan - 9/10
The Social Network - 9/10
Inception - 8/10
127 Hours - 8/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#375 Skeloboy 13 år siden

frankdrebin (373) skrev:
Har nævnt det her tidligere, men det kunne være fedt hvis der var en filmz-live chat hvor os brugere kunne skrive sammen i løbet af showets gang..

Der er jo filmz-irc kanalen på quakenet, channel: filmz.dk
Gravatar

#376 Ericmase 13 år siden

Er jeg den eneste der har set alle 10 film eller er der andre?
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#377 Babo Rises 13 år siden

Inception 10/10
Social Network 9/10
127 Hours 7.5/10
True Grit 7/10
The Fighter 7/10
Toy Story 3 6/10
Black Swan 5/10
Gravatar

#378 Skeloboy 13 år siden

Ericmase (376) skrev:
Er jeg den eneste der har set alle 10 film eller er der andre?

Der er ikke så mange, der har haft mulighed for at se King's Speech, så du er en af de få, der har set alle.
Gravatar

#379 wimmie 13 år siden

So far:

1. Black Swan 9/10
2. 127 Hours 8/10
3. Inception 8/10 el
4. The Kids are All right 7/10
5. The Social Network 7/10
6. Toy Story 3 6/10
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#380 Kruse 13 år siden

Kruse (374) skrev:
Jeg har indtil videre set The Social Network, Inception, Black Swan og 127 Hours. I morgen skal jeg se True Grit, og jeg regner med at få set The Fighter engang i næste uge. Winter's Bone er bestilt på BD og jeg regner snart med at få bestilt Toy Story 3. The Kings Speech og The Kids Are All Right for jeg nok først set engang efter Oscar-showet. Mine bedømmelser af dem jeg har set i prioriteret rækkefølge:

Black Swan - 9/10
Inception - 8/10
127 Hours - 8/10

Så fik jeg set "True Grit", og jeg kan ikke helt bestemme med mig selv om jeg synes bedre om den end "127 Hours". Jeg tror dog at jeg vil placere den lige over "127 Hours", men de ligger meget tæt efter min mening.

Black Swan - 9/10
Inception - 8/10
True Grit - 8/10
127 Hours - 8/10
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."

Skriv ny kommentar: