Gravatar

#11 fubar 11 år siden

At dø som i filmen "Spoorloos".

levende begravet
Gravatar

#12 HelmerJ 11 år siden

Sarlaac, In his belly, you will find a new definition of pain and suffering, as you are slowly digested over a thousand years
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#13 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

davenport (1) skrev:
Jeg tror, siden jeg så min første film, at jeg har fyldt kartoteket med hæslige måder at komme herfra på. Der har været rigtig mange ting, der gjorde at jeg lå søvnløs, og ofte afbrød de gamle i samleje, når jeg stod med min dyne i døren, og proklamerede at jeg ikke kunne sove.
Rumvæsner, hajer, ånder - you name it!

Som voksen har jeg udviklet en ny skræk: At blive angrebet af en lurende løve, for derefter at blive flået levende. (Ja, er godt klar over at den slags som oftest forekommer i Afrika..)
Men når jeg om aftenen står ude og ryger, så forestiller jeg mig tit sådan en løve hoppe over hegnet til haven, og inden jeg kan få skoddet og lukket døren, har den klappet mig ned med de der gigantiske poter. Og så er det satme slut!
Det vil nok være den værste måde at sparke til spanden på for mig.
På en tæt 2./3. plads er drukning og spontan antænding...

Hvordan ville du helst ikke herfra? Og giv gerne en forklarende historie.

Davenport, du kan sgu starte nogle skæve tråde.

Da jeg var i Sydafrika, boede jeg på et tidspunkt i en by, der mindede ret meget om en dansk provinsby, eller måske mere om en amerikansk provinsby. Der var Mac D, Pizza Hut, barer og det lokale shopping mall.

Bortset fra, at folk var mere solbrændte, så mindede det egentlig meget om noget man kender.

Bortset fra:

Mens er jeg var i byen, kommer en lokal neger gående ud af supermarkedet med sine to bæreposer, og idet han går ud på fortovet, springer en hanløve på ham, griber ham og slæber den skrigende mand hen ad gaden og ud i bushen. Mere så man ikke til ham, bortset fra en skelet. Jeg så det ikke selv, men det skete mens vi var der.

Forestil dig lige, at du kommer ud af Brugsen med en 1½ l cola, en pakke snøfler og en lørdagskylling, og så bliver du angrebet af en løve.

Ret blæret.

Efter hvad der blev sagt, var det en syg løve, der havde huseret omkring byen nogen tid og havde rodet i skraldespande, indtil den på opportunistisk vis så sin chance for et friskt måltid.
Doctor Last Warning
Gravatar

#14 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

HelmerJ (12) skrev:
Sarlaac, In his belly, you will find a new definition of pain and suffering, as you are slowly digested over a thousand years
'

Det forudsætter nok, at man har levet et sundt liv. Ellers holder man næppe såååå længe. Ved ikke om Solo ryger eller spiser junk.
Doctor Last Warning
Gravatar

#15 HelmerJ 11 år siden

Nu er Yoda vel den eneste man ser dø af alderdom, og som han siger "When 900 years old you reach, look as good you will not ehh" det kunne jo godt tolkes som folk blev anelse ældre på den tid

Edit: C3PO siger jo egentligt heller ikke at man er levende indtil man er færdig fordøjet
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#16 wimmie 11 år siden

En langsom og smertefuld død trukket i langdrag med masser af tortur:S
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#17 HelmerJ 11 år siden

wimmie (16) skrev:
med masser af tortur

Du får det på en eller anden måde det til at lyde som kage
Gravatar

#18 BN 11 år siden

Doom II - Hell On Earth (13) skrev:
Forestil dig lige, at du kommer ud af Brugsen med en 1½ l cola, en pakke snøfler og en lørdagskylling, og så bliver du angrebet af en løve.

Hehe. Det lyder som en Monty Python-sketch!
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#19 MOVIE1000 11 år siden

davenport (1) skrev:
Jeg tror, siden jeg så min første film, at jeg har fyldt kartoteket med hæslige måder at komme herfra på. Der har været rigtig mange ting, der gjorde at jeg lå søvnløs, og ofte afbrød de gamle i samleje, når jeg stod med min dyne i døren, og proklamerede at jeg ikke kunne sove.
Rumvæsner, hajer, ånder - you name it!

Som voksen har jeg udviklet en ny skræk: At blive angrebet af en lurende løve, for derefter at blive flået levende. (Ja, er godt klar over at den slags som oftest forekommer i Afrika..)
Men når jeg om aftenen står ude og ryger, så forestiller jeg mig tit sådan en løve hoppe over hegnet til haven, og inden jeg kan få skoddet og lukket døren, har den klappet mig ned med de der gigantiske poter. Og så er det satme slut!
Det vil nok være den værste måde at sparke til spanden på for mig.
På en tæt 2./3. plads er drukning og spontan antænding...

Hvordan ville du helst ikke herfra? Og giv gerne en forklarende historie.

Husker du skrev til mig på et tidspunkt er det er ret ligegyldigt, fordi man dør uanset hvad.

Det var i forbindelse med at jeg skrev det her, som jeg synes er den værste måde at dø på.
Lige meget om man drukner, brænder, forbløder eller andet. Så er jeg mest bange for det som folk beskriver som "De sidste 2 minutter ser man hele ens liv passer", så jeg er bange for at i de sidste 2 minutter er det alle de dårlige oplevelser der kommer frem. Hvis det er ens sidste tanker så synes ejg det er hårdt at dø.
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#20 Åkepool 11 år siden

davenport (1) skrev:
Men når jeg om aftenen står ude og ryger, så forestiller jeg mig tit

Rart at vide at jeg ikke er alene med mærkelige forestillinger :)

Jeg står tit og tænker scenarioer på hvordan jeg redder mine børn (gerne ved at ofre mig selv) fra diverse farer. Og ind imellem når jeg skyller af efter aftensmaden kan tanken strejfe mig, at der kan komme en person forbi (psykopat, sindsforvirret, what have we) og bare skyde mig gennem mit vindue og bum, det var det.

Men nok om mine syge tanker og fokus på dine :)

1. Levende begravet.
2. Druknedød.

Det er de værste jeg lige kan komme i tanke om.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: