Gravatar

#21 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

BN (18) skrev:
Hehe. Det lyder som en Monty Python-sketch!

Nej, så var du blevet slået oveni hovedet med en høne af en ridder
Doctor Last Warning
Gravatar

#22 Breaking NEWS 11 år siden

At blive nappet af en stor hvidhaj må være det værste. Puhaaa, det kan stadig give mig mareridt og myrekryb!!!
Gravatar

#23 Thomsen 11 år siden

Jeg har altid forestillet mig druknedøden eller det at brænde ihjel som det mest forfærdelige. Men det er nu ikke noget, jeg har ligget søvnløs over. Jeg tror aldrig, jeg har været bange for at dø.

Sjovt nok, så tror jeg at begge dele stammer fra oplevelser med film. Jeg er ret sikker på, at min forestilling om druknedød kommer fra, at jeg så ubådsfilmen "Gray Lady Down" som barn. Der er en scene, hvor en mand bliver tilbage for at lukke en luge og redde de andre fra vandmasserne, og imens ser hans ven, kaptajnen, på gennem i vindue. De ser simpelthen på hinanden, mens den ene drukner. Jeg kan huske, at det skræmte mig ret meget.

Jeg er også ret sikker på, at den med ilden kommer fra en film, hvor jeg har set en eller anden brænde, og det har så sat fantasien igang. Men jeg kan ikke længere huske, hvilken film det har været.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#24 Kisbye 11 år siden

Lejemorderen Richard Kuklinski også kendt som Iceman, lod nogle gange sine ofre blive spist levende af rotter.

Fra Interview på [url=
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#25 wimmie 11 år siden

HelmerJ (17) skrev:
Du får det på en eller anden måde det til at lyde som kage

Mmmm...tortur....øh, jeg mener kage :D
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#26 davenport 11 år siden

Åke - kender det alt for godt :)
Kan også sagtens drømme mig væk i et senarie, hvor der kommer en tyv ind, og jeg i bedste Hulk Hogan-stil flår trøjen op, og giver ham læstelige tæsk, mens børnene ser på, og tænker at deres far får Superman til at ligne Svampebob Firkant. (Og så slutter man lige af med den klassiske fingre vs. fjerkræsaks, før man ringer efter slanserne!)
:)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#27 tiany 11 år siden

Det værste må være levende begravet eller indelukket med giftige edderkopper. Begge dele skyldes mine fobier... klaustrofobi og araknofobi.
Valar morghulis
Gravatar

#28 MuManden 11 år siden

Jeg har 3 ting jeg frygter.
Den ene er en jeg lige læste om, det at blive levende begravet.
Den anden er lidt i sammen boldgade, som jeg blev opmærksom på i filmen "127 Hour", altså det at blive fanget på en eller anden måde, så man ikke kan komme fri.
Bare det at tænke på al den tid man har inden man skal dø, skræmmer mig sgu lidt.

Men den værste måde at dø på må være at brænde levende op, f.eks i en bil man ikke kan komme ud af.
Stammer nok fra min tid i Beredskabskorpset hvor jeg blev uddannet brandmand og fik lidt indsigt i det.
Bare det at mærke at man bliver brændt mere og mere indtil ilden kommer ind i de indre organer, det må være frygtelig da der jo går noget tid inden inden når derind. Så vil jeg sgu håbe man bliver røgforgiftet inden det sker.
Nok også derfor jeg har et reb liggende i bunden af mit skab, så jeg kan fire mig ned hvis der skulle opstå brænd i ejendommen.
Så hellere blive spist af en løve eller ligendende, da det så er forholdsvis hurtigt overstået :-)
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#29 duuk74 11 år siden

At blive pryglet til døde af en bister dværg.

At lige skulle fixe noget uden på rumstationen. Uheldigvis sprænger sikkerhedslinen, og man driver langsomt ude i det sorte mørke rum...
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#30 Highland Park 11 år siden

At blive tævet til døde af denne mand - bevæbnet med en fisk:
"Quadriplegic says violent neighbor assaulted him with fish"

Whenever he wants to hit somebody he takes a fish.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: