Den værste måde at dø p for mit vedkommende er som i Saving Privar Ryan, hvor en bliver stukket i maven. En som de bienåede, og senere slog ham ihjel. Det lyder sgu slemt...
At bliver brændt levende ligger højt på listen, det må være hæsligt, utroligt at det har været en udbredt straf. At bliver stenet kan sgu heller ikke være sjovt. En anden måde som har plaget mig siden jeg læste det om det, var den måde Mujahadinerne behandlede russiske soldater i Afgahnistan. Her sprøjtede de morfin i rigelige mængder ind i fangeren og derefter skar de huden af dem og efterlod dem. Så kan man ligge og vente på smerterne og døden...
Robocop scenen hvor Murphy bliver plaffet ned, er stadig den dag idag forbløffende ulækker og en hård måde at dø også genopstå som sindsyg-politisk-smadrer-Robot!
#31 Stilund 11 år siden
#32 colocho 11 år siden
#33 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
[i]I'm gonna sew ya asshole togetha, and keep feedin' u, and feedin' u, and feedin' u!
#34 tiany 11 år siden
#35 inflector 11 år siden
En anden måde som har plaget mig siden jeg læste det om det, var den måde Mujahadinerne behandlede russiske soldater i Afgahnistan. Her sprøjtede de morfin i rigelige mængder ind i fangeren og derefter skar de huden af dem og efterlod dem. Så kan man ligge og vente på smerterne og døden...
#36 Kisbye 11 år siden
Wikipedia har den her liste. Man må sige at de har været kreative.
#37 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
Hvis vi lige skal koble til site-topic (film), så bruges denne fra listen i en af Saw-filmene:
http://en.wikipedia.org/wiki/Pendulum_(torture_dev...
#38 Stilund 11 år siden
#39 Highland Park 11 år siden
Dybt skræmmende...
#40 davenport 11 år siden
.. Og godt du lige postede, så tråden ikke dør..