Nu holder I jer fandme på emnet! Hvor svært kan det være?
Anyway, jeg var inde for at se Interview With A Vampire. I Scenen med biografstykket, hvor en kvinde klædes af, er der pludselig en midt på række 1 der rejser sig op og tager et billede af den nøgne kvinde.
Hele biografen var: ...?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Så har man fanme et snævert netværk, hvis man gør sådan noget. Men det skal så sige at hun ser fucking godt ud, hende der. Hun er lidt fræk, med de fregner, eller er det bare mig?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Damn så er der godt nok ikke nogen grænser for hvad man må i en biograf....kan godt lide de er begyndt med at have sådan en "warning" om at det er forbudt at bruge kamera og lingende i biffen :)
Tror desværre ikke jeg kan prale med nogen pinlige situationer, ud over min kusine der stormede ud af biffen under Titanic fordi hun skulle puke, eller da jeg var alene i biffen....ud over det par der sad 3 rækker længere nede da jeg så Den Uendelige Rejse 2
Ok, dette er ikke noget der skete for mig, men da jeg skulle ind og se LoTR, var der en dreng på omk 13, der var klædt ud og hele svineriet. Han nåede kun lige ind, hvorefter han brækkede sig på gulvet. Det var så langt ude, at han glædede sig så meget, at han måtte ørle sine corn op. Jeg tror desværre (for ham) ikke at han så filmen. Så kan man lære, at glæde sig til en film. Han skulle dog have haft en ommer IMO!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Hehe, men da jeg var inde for at se Once Upon A Time In Mexico var jeg nærmere klar til at slå den lille (13-15 årig) lorte unge der blev ved med at snakke ihjel.....nåede at bede ham o at tie stille 2 gange og give the evil eye 4-5 gange inden gutten foran ham vender sig om og siger han skal holde kæft (ellers var han nok røget ud for det var en medarbejder der åbenbart kendte ham) tror måske det var pinligt for ham hvis han havde fattet noget....om ikke andet så for hans buddy
Engang var mig og vennerne, nede og se pokemon med en flaske vodka hver. Ved ikke om det defineres som pinligt, vi følte i hvert fald ikke selv, at vi opførte os uanstændigt. Der var dog konstant forældre der gloede på os, og sågar nogen der blev generet så meget, at de skred (Vi bildte os selv ind, det var pga filmens manglende kvalitet)
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#97 Hmm.....det der med at have en brandert på, og samtidig se en skod film lyder som noget man burde prøve..... Er der nogen der vil med ind og se Grislings Store Eventyr?!? *GG*
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#91 DarkLight 22 år siden
Anyway, jeg var inde for at se Interview With A Vampire. I Scenen med biografstykket, hvor en kvinde klædes af, er der pludselig en midt på række 1 der rejser sig op og tager et billede af den nøgne kvinde.
Hele biografen var: ...?
#92 davenport 22 år siden
Så har man fanme et snævert netværk, hvis man gør sådan noget. Men det skal så sige at hun ser fucking godt ud, hende der. Hun er lidt fræk, med de fregner, eller er det bare mig?
#93 cyberzed 22 år siden
Tror desværre ikke jeg kan prale med nogen pinlige situationer, ud over min kusine der stormede ud af biffen under Titanic fordi hun skulle puke, eller da jeg var alene i biffen....ud over det par der sad 3 rækker længere nede da jeg så Den Uendelige Rejse 2
#94 davenport 22 år siden
Han nåede kun lige ind, hvorefter han brækkede sig på gulvet.
Det var så langt ude, at han glædede sig så meget, at han måtte ørle sine corn op.
Jeg tror desværre (for ham) ikke at han så filmen. Så kan man lære, at glæde sig til en film.
Han skulle dog have haft en ommer IMO!
#95 cyberzed 22 år siden
#96 DarkLight 22 år siden
#97 Morbid 22 år siden
#98 cyberzed 22 år siden
#99 filmz-Asta 22 år siden
Er der nogen der vil med ind og se Grislings Store Eventyr?!? *GG*
#100 cyberzed 22 år siden