Så misforstod jeg dig Morbid. Det var ikke meningen :)
Ja, det har vi. Den er frivillig drevet af entusiaster, og det er et stort plus for byen. Man skal se det som et alternativ til de store film. Jeg tager hatten af for de mennesker!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Morbid starter du snart sådan en her i bronx, for jeg savner godt nok også noget andet en bb'er. Det værste er næsten ham jeg plejer at se film med stortset kun har kommentarerne..."den var sej" eller "den stinker", ikke nogen variationer men kun dem.
Jeg kan fuld stå inde for Davenports manglende skam i livet, men hvad kan man forvente af en person der er bange for E.T. SÅ RØG DEN I ÆTEREN TAG DEN Ø !!! ;-P
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
#84 - Det ville være skønt! Det næstbedste er nok Holstebro's film klub som viser nogle rigtig gode film en gang imellem. Du kan få material på biblioteket. Har ikke selv deltaget endnu, men når næste sæsson begynder efter sommerferien, kan du være sikker på jeg er med ombord.
Når jeg ser film med vennerne er det altid en type film, som jeg ved vi begge 2 kan få noget ud af, ligegyldigt hvor lav iq de så har :) Det gælder selvfølgelig ikke den hårde kerne af filmnørder, men mere gutterne fra klassen osv.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Var så heldig at min eks hev i mig forrige fredag og så fik jeg lige set Forbrydelser, ikke dårligt kan jeg kun hilse og sige...men det hjælper nok også jeg har en meget god veninde der er fængselsbetjent, og jeg er indre dogme nørd :) mangler dog at se _mange_ af dem
#81 davenport 22 år siden
Ja, det har vi. Den er frivillig drevet af entusiaster, og det er et stort plus for byen. Man skal se det som et alternativ til de store film.
Jeg tager hatten af for de mennesker!
#82 Morbid 22 år siden
Opholder mig i Kolding fra tid til anden pga. famile.
#83 davenport 22 år siden
så er du godt på vej!
Sig til hvis du engang er i byen. Så giver jeg en bajer, så kunne vi jo se en interessant film der.
:)
#84 cyberzed 22 år siden
#85 HelmerJ 22 år siden
SÅ RØG DEN I ÆTEREN TAG DEN Ø !!! ;-P
#86 Morbid 22 år siden
#84 - Det ville være skønt! Det næstbedste er nok Holstebro's film klub som viser nogle rigtig gode film en gang imellem. Du kan få material på biblioteket. Har ikke selv deltaget endnu, men når næste sæsson begynder efter sommerferien, kan du være sikker på jeg er med ombord.
Når jeg ser film med vennerne er det altid en type film, som jeg ved vi begge 2 kan få noget ud af, ligegyldigt hvor lav iq de så har :)
Det gælder selvfølgelig ikke den hårde kerne af filmnørder, men mere gutterne fra klassen osv.
#87 davenport 22 år siden
Ok, ja... Jeg synes ET er klam og uhyggelig, og hvad så?? Det er den da..
Selvom jeg er stor Spielberg fan. Og jeg elsker filmen (om dagen!)
>;)
Jan Jan.. Damn!
#88 cyberzed 22 år siden
Var så heldig at min eks hev i mig forrige fredag og så fik jeg lige set Forbrydelser, ikke dårligt kan jeg kun hilse og sige...men det hjælper nok også jeg har en meget god veninde der er fængselsbetjent, og jeg er indre dogme nørd :) mangler dog at se _mange_ af dem
#89 HelmerJ 22 år siden
#90 davenport 22 år siden