Gravatar

#71 Kalle Ferm 22 år siden

Skal vi nu ikke lytte til Az, og fortsætte i Tom Cruise 2 tråden, hvis ikke det handler om pågældende emne.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#72 filmz-Asta 22 år siden

Godt så: er der flere pinligheder fra biograffens mørke??
-
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#73 davenport 22 år siden

Jeg klapper ofte, når jeg er til en permierefilm.
Det gør i hvert tilfælde min søster meget flov, men også mange kærester jeg har haft med, har syntes at det var sært.
Det forudsætter klart at filmen er god, men det er nok heller ikke så almindeligt i Kolding at klappe.
- jysk "Det er jo ikke nødvendigt, der er jo ingen der lavede filmen der kan høre det!"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#74 azathoth 22 år siden

heh, det er nu ikke pinligt at klappe... kun hvis man er den eneste der gør det ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#75 Morbid 22 år siden

Kolding.. Har i egentlig fået en eller anden sej lille arthouse biograf ? Synes jeg har hørt nogle rygter omkring det.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#76 davenport 22 år siden

Mester.. Vi har en THX bio, med flysæder og gratis corn og strippere.

Nej, seriøst: Vi har faktisk en THX og så er der en bio der hedder 6000, der viser de lidt mere skæve film. I vinters viste de Nightmare before X-mas, så helt bonde er vi sku ikke der.
Gravatar

#77 davenport 22 år siden

#74:

Jeg er ligeglad om jeg er den eneste, men jeg har heller ingen skam i livet ;)
Gravatar

#78 filmz-Asta 22 år siden

#77 det tror jeg ikke engang at du behøvede at pointere ;-)
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Gravatar

#79 davenport 22 år siden

Jeg bukker >:D
Gravatar

#80 Morbid 22 år siden

#76 - Ikke det jeg mente, jeg ved godt i har en stor biograf. Det jeg mente var at i havde fået en til, som vidste nogle flere små arthouse film, i stedet for kun de store blockbusters. Og hvis i har, misunder jeg jer.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.

Skriv ny kommentar: