Jeg klapper ofte, når jeg er til en permierefilm. Det gør i hvert tilfælde min søster meget flov, men også mange kærester jeg har haft med, har syntes at det var sært. Det forudsætter klart at filmen er god, men det er nok heller ikke så almindeligt i Kolding at klappe. - jysk "Det er jo ikke nødvendigt, der er jo ingen der lavede filmen der kan høre det!"
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Mester.. Vi har en THX bio, med flysæder og gratis corn og strippere.
Nej, seriøst: Vi har faktisk en THX og så er der en bio der hedder 6000, der viser de lidt mere skæve film. I vinters viste de Nightmare before X-mas, så helt bonde er vi sku ikke der.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#76 - Ikke det jeg mente, jeg ved godt i har en stor biograf. Det jeg mente var at i havde fået en til, som vidste nogle flere små arthouse film, i stedet for kun de store blockbusters. Og hvis i har, misunder jeg jer.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
#71 Kalle Ferm 22 år siden
#72 filmz-Asta 22 år siden
-
#73 davenport 22 år siden
Det gør i hvert tilfælde min søster meget flov, men også mange kærester jeg har haft med, har syntes at det var sært.
Det forudsætter klart at filmen er god, men det er nok heller ikke så almindeligt i Kolding at klappe.
- jysk "Det er jo ikke nødvendigt, der er jo ingen der lavede filmen der kan høre det!"
#74 azathoth 22 år siden
#75 Morbid 22 år siden
#76 davenport 22 år siden
Nej, seriøst: Vi har faktisk en THX og så er der en bio der hedder 6000, der viser de lidt mere skæve film. I vinters viste de Nightmare before X-mas, så helt bonde er vi sku ikke der.
#77 davenport 22 år siden
Jeg er ligeglad om jeg er den eneste, men jeg har heller ingen skam i livet ;)
#78 filmz-Asta 22 år siden
#79 davenport 22 år siden
#80 Morbid 22 år siden