Jeg fandt lige denne tråd frem, fordi jeg fandt noget mere:
Jeg har brugt de sidste dage på at se Young Guns 1 og 2 (herligt gensyn). Jeg ved ikke, om man kan kalde det "detaljer", men det er lidt sjovt:
I YG1 er der en "sjov" scene til sidst, hvor banden er spærret inde i et hus i byen, mens alverdens ordenshåndhævere beskyder dem udefra. Billy The Kid rejser sig op og siger til lederen udenfor "Jeg kan se, at du har X derude". Kort tid efter rejser hans sig igen, skyder X og siger "Nu har du ikke X mere". (Westernhumor på højt plan). Det sjove er, at navnet på X er Charlie Crawford, hvilket jo er Emilio Estevez' brors (Charlie Sheen) navn da han overtager rollen i Spin City efter Michael J. fox. Charlie Sheen har selv en rolle i YG1, men er ikke med særlig længe (og dermed slet ikke ved kampen i byen).
Jeg fandt mere i YG2: * Alan Ruck (Stuart i Spin City) har faktisk en temmelig stor rolle i filmen som en af banden. * Viggo Mortensen har, hvad jeg vil kalde en ret stor birolle - det har jeg aldrig lagt mærke til før... * I øvrigt gik der ved filmens premiere rygter om (kom jeg i tanke om), at Jon Bon himself var en af fangerne i fangehullet i byen, men det er endnu aldrig lykkedes mig at spotte ham.
//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
#19: Som #21 siger, så er han fan af "The Office". Ricky Gervais optræder da også i sæson 3 af "Alias", efter at JJ havde skrevet en rolle specielt til ham. Så det kan da godt være, der er en sammenhæng.
Jeg så "Ali G Indahouse" forleden, hvor Martin Freeman jo spiller med. Godt nok ser det ud til, ud fra IMDb, at "Indahouse" er lavet før "The Office", men det kan vel ikke helt være en tilfældighed at Martin Freeman ligner sin rolle i "The Office", Tim Canterbury, næsten 100% i en scene og man omtaler Slough. :)
#41 davenport 19 år siden
I scenen hvor Pheonix og Penn slåsser, spilles der Ring of Fire imens.
(Lidet anede Pheonix, at han faktisk var Cash!)
#42 PredatorX 19 år siden
#43 filmz-jackjazz 19 år siden
Jeg har brugt de sidste dage på at se Young Guns 1 og 2 (herligt gensyn). Jeg ved ikke, om man kan kalde det "detaljer", men det er lidt sjovt:
I YG1 er der en "sjov" scene til sidst, hvor banden er spærret inde i et hus i byen, mens alverdens ordenshåndhævere beskyder dem udefra. Billy The Kid rejser sig op og siger til lederen udenfor "Jeg kan se, at du har X derude". Kort tid efter rejser hans sig igen, skyder X og siger "Nu har du ikke X mere". (Westernhumor på højt plan). Det sjove er, at navnet på X er Charlie Crawford, hvilket jo er Emilio Estevez' brors (Charlie Sheen) navn da han overtager rollen i Spin City efter Michael J. fox. Charlie Sheen har selv en rolle i YG1, men er ikke med særlig længe (og dermed slet ikke ved kampen i byen).
Jeg fandt mere i YG2:
* Alan Ruck (Stuart i Spin City) har faktisk en temmelig stor rolle i filmen som en af banden.
* Viggo Mortensen har, hvad jeg vil kalde en ret stor birolle - det har jeg aldrig lagt mærke til før...
* I øvrigt gik der ved filmens premiere rygter om (kom jeg i tanke om), at Jon Bon himself var en af fangerne i fangehullet i byen, men det er endnu aldrig lykkedes mig at spotte ham.
//JackJazz
#44 Slettet Bruger [546634534] 19 år siden
#45 chandler75 19 år siden
#46 filmz-Kadann 19 år siden
Jeg så "Ali G Indahouse" forleden, hvor Martin Freeman jo spiller med. Godt nok ser det ud til, ud fra IMDb, at "Indahouse" er lavet før "The Office", men det kan vel ikke helt være en tilfældighed at Martin Freeman ligner sin rolle i "The Office", Tim Canterbury, næsten 100% i en scene og man omtaler Slough. :)
#47 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#48 MadMartigan 19 år siden
Jeg har også læst et sted, at Tom Cruise, skulle være en af skurkene der omringer det lille hus, de er i til sidst. Ham har jeg heller aldrig spottet!
#49 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#50 filmz-sanjo 19 år siden
True, han står der også på rollelisten :)