P.S. Jeg havde totalt misset Elective mode! FUCKING JA TAK! Det er lige, hvad jeg manglede! :)
Med hensyn til cutomisation, så synes jeg runesystemmet fungerer fint. Jeg hører dog til det mindretal, som godt kunne lide, at ens valg for skills og attributes havde konsekvenser for ens figur i Diablo 2 (indtil de senere sløjfede det system med resets). Med andre ord kunne jeg godt lide "bordet fanger"-systemet, som gjorde, at man skulle tænke sig grundigt om, inden man opgraderede i skills eller attributes. Dette system gjorde også, at forskellen mellem gode og dårlige spillere ikke alene var afhængig af items (og selvfølgelig også hvor skilled man var...).
Her er umiddelbart nogle af mine kritikpunkter: -Det er for let, at man kan reskille, således det ikke kan betale sig at lave flere af den samme karakter, samt at forskellen mellem god og dårlig bliver udlignet en anelse.
-Det er umiddelbart også irriterende, at man højest kan komme op i level 60. Jeg var i lvl 31, da jeg klarede normal, og umiddelbart virker det ikke, som om det bliver svært at nå level 60.
-Multiplayer delen var bedre i Diablo 2. Jeg synes, det er fint, at man kan joine og hoste spil alt efter, hvilken mission man er kommet til, men jeg savner, at du kan oprette egne rum med egne titler. Derudover savner jeg også lidt de gamle chatrum fra Diablo 2.
-Det er umiddelbart også irriterende, at man højest kan komme op i level 60. Jeg var i lvl 31, da jeg klarede normal, og umiddelbart virker det ikke, som om det bliver svært at nå level 60.
Hell er efter sigende ret svært at solo'e. Men hvis du tromler igennem og har brug for en udfordring, kan du kan jo altid gå hardcore :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Jeg kan kun udtale mig på baggrund af mine egne erfaringer indtil videre (lvl 32 monk).
Jeg har ikke brugt de chat rooms du refererer til i D2, så det er lidt svært at sætte mig ind i det kritikpunkt. Afhængig af hvor mange der er på min friends list, er der et væld at spil jeg kan joine, lige så snart jeg logger ind så jeg har ikke umiddelbart brug for mere end det, men jeg kan se at der er et sæt default chat kanaler. I SC2 kan man lave custom kanaler, men det var ikke med ved launch. Måske der kommer med tiden?
Mht. at spillet skal være svært og de "elitiske" kritikpunkter, jeg har lidt svært ved at forstå argumentet at flere permanente valg er lig med et bedre spil. Spillet giver så mange variationsmuligheder og at prøve de forskellige playstyles og fedte rundt med forskellige runer, passives osv synes jeg er et af de mest interessant elementer indtil videre - det ville være at spænde ben for kreativiteten, hvis man lukkede for den mulighed. Det ville sgu også være ærgerligt hvis man skulle starte en ny char og miste 30+ timers progression, bare fordi man vil eksperimentere lidt. Hvis man vil have udfordring skulle det meget gerne være repræsenteret på Nightmare+ og Hardcore.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#101 MMB 12 år siden
Med hensyn til cutomisation, så synes jeg runesystemmet fungerer fint. Jeg hører dog til det mindretal, som godt kunne lide, at ens valg for skills og attributes havde konsekvenser for ens figur i Diablo 2 (indtil de senere sløjfede det system med resets). Med andre ord kunne jeg godt lide "bordet fanger"-systemet, som gjorde, at man skulle tænke sig grundigt om, inden man opgraderede i skills eller attributes. Dette system gjorde også, at forskellen mellem gode og dårlige spillere ikke alene var afhængig af items (og selvfølgelig også hvor skilled man var...).
#102 MMB 12 år siden
-Det er for let, at man kan reskille, således det ikke kan betale sig at lave flere af den samme karakter, samt at forskellen mellem god og dårlig bliver udlignet en anelse.
-Det er umiddelbart også irriterende, at man højest kan komme op i level 60. Jeg var i lvl 31, da jeg klarede normal, og umiddelbart virker det ikke, som om det bliver svært at nå level 60.
-Multiplayer delen var bedre i Diablo 2. Jeg synes, det er fint, at man kan joine og hoste spil alt efter, hvilken mission man er kommet til, men jeg savner, at du kan oprette egne rum med egne titler. Derudover savner jeg også lidt de gamle chatrum fra Diablo 2.
#103 Geekalot 12 år siden
#104 El vez 12 år siden
Hell er efter sigende ret svært at solo'e. Men hvis du tromler igennem og har brug for en udfordring, kan du kan jo altid gå hardcore :D
#105 davenport 12 år siden
#106 MMB 12 år siden
#107 El vez 12 år siden
#108 MMB 12 år siden
Er du så også uenig med mig med hensyn til mine kritikpunkter af multiplayer delen?
#109 El vez 12 år siden
Jeg har ikke brugt de chat rooms du refererer til i D2, så det er lidt svært at sætte mig ind i det kritikpunkt. Afhængig af hvor mange der er på min friends list, er der et væld at spil jeg kan joine, lige så snart jeg logger ind så jeg har ikke umiddelbart brug for mere end det, men jeg kan se at der er et sæt default chat kanaler. I SC2 kan man lave custom kanaler, men det var ikke med ved launch. Måske der kommer med tiden?
Mht. at spillet skal være svært og de "elitiske" kritikpunkter, jeg har lidt svært ved at forstå argumentet at flere permanente valg er lig med et bedre spil. Spillet giver så mange variationsmuligheder og at prøve de forskellige playstyles og fedte rundt med forskellige runer, passives osv synes jeg er et af de mest interessant elementer indtil videre - det ville være at spænde ben for kreativiteten, hvis man lukkede for den mulighed. Det ville sgu også være ærgerligt hvis man skulle starte en ny char og miste 30+ timers progression, bare fordi man vil eksperimentere lidt. Hvis man vil have udfordring skulle det meget gerne være repræsenteret på Nightmare+ og Hardcore.
#110 dyg 12 år siden
Dog synes jeg, at