Gravatar

#41 davenport 12 år siden

Jeg kan sgu ikke få skjoldet af...

OT: har lige nået lv. 7 - det er fanme et fedt spil.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#42 dyg 12 år siden

Hvorfor fanden har jeg ikke fri? Kunne godt lige spille 7-8 timers D3!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#43 Slettet Bruger [2906091982] 12 år siden

Jeg smider nok et par timer i det i aften :)
Gravatar

#44 HelmerJ 12 år siden

Riv alt ud, drev, ram, hd, i en rygsæk på jernhesten over til min den grå, lån kompressor, max blæs alle steder der er hul, jernhest hjem, spil.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#45 Slettet Bruger [2906091982] 12 år siden

Davenport, det er en bærbar computer, så vidt jeg kan se...

Led efter tear down guides, som det hedder, til computeren, evt. videoer på Youtube, der er helt sikkert guides til hvordan man splitter den fra hinanden.

På mange HP'er er der direkte adgang til blæseren under tastaturet, så man bare skal have det af. Så kan man som regel pille blæseren ud af maskinen, rense den en gang og fjerne støv fra alle kroge, så er der fest. :)
Gravatar

#46 MMB 12 år siden

Er der nogen herinde, som kunne være frisk på at game lidt?:)
Jeg er i lvl 10 pt...
Gravatar

#47 HelmerJ 12 år siden

HP's egen manual til DV8000, der er en rimeligt nøje gennemgang af hvordan man splitter den ad
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#48 HelmerJ 12 år siden

btw er jeg i lvl 0 og det piner mig at skulle sidde på arbejde til kl 16, og derefter skal jeg lige ligge et kompatibelt OS ind før jeg kan installere D3 og så spille
Gravatar

#49 dyg 12 år siden

Jeg skrider nok fra arbejde engang omkring kl. 15, og så skal der nok games lidt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#50 elwood 12 år siden

Hehe sjovt, hvordan et spil kan samle så mange folk 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: