Gravatar

#31 davenport 12 år siden

Kan det her spil kræve for meget af mit grafikkort, siden min computer bliver så varm, og er der noget jeg kan gøre ved det? Jeg kan ikke få åbnet den, for at rense blæseren...
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#32 HelmerJ 12 år siden

sæt den på noget, så de 2 hjørner under skærmen er hævet fra bordpladen og der luft under, ligesom de klips under et tastatur
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#33 dyg 12 år siden

Min (helt nye) laptop lader ikke til at lide så meget under det, blæseren kan knap nok høres, selv efter et par timers spil.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#34 davenport 12 år siden

Har en af de lange dublo klodser under midten, men den bliver stadig fucking varm. Man må sgu da kunne komme ind til den blæser??
Gravatar

#35 HelmerJ 12 år siden

Brug aldrig vold, find en større hammer
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#36 davenport 12 år siden

Jamen...
Gravatar

#37 HelmerJ 12 år siden

Hvad er det forresten for en bærbar, er det ikke en hp et eller andet
Gravatar

#38 davenport 12 år siden

HP Pavillion Dv8 tror jeg den hedder.. De har i forvejen ry for at være varme. Men jeg har lige målt den til at være omk. 84 grader.. O.o
Gravatar

#39 davenport 12 år siden

Har lige snakket med Datagården. De kan rense den for 200,- men han mente (selvfølgelig) at køleren skal skiftes, så omk. 900,-
Gravatar

#40 Slettet Bruger [2906091982] 12 år siden

Davenport, rens din PC. :)

Skriv ny kommentar: