Jeg er kun nået til lvl 7-8 stykker, det er nok ikke et spil jeg smider alt for meget tid i lige for tiden, da jeg har et par andre, der virkelig frister.
Elly - Det er også kun få spil, der får mig med på hypen nuomstunder. Portal 2 gjorde det (og levede fuldt ud op til hypen), og nu har D3 gjort det.
Det der gør D3 så stort er, at os lidt ældre herrer jo var i vores nørd-storhedstid da 1eren, Hellfire og 2eren huserede. Derfor har vi glædet os usandsynligt meget til et gensyn med universet.
Moo! I said MOO!
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Nu kigger jeg selv lidt på nettet, men er der nogen af jer kloge hoveder, der ved, hvad jeg kan sælge en diablo 3 collector's edition ubrugt og stadig plomberet for?
EDIT - hold da kæft, der er folk der sælger den til 3000 (!!!) Det er måske lige overkill nok.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#58 Jeg har undersøgt priserne overalt nu, og kan se den "normalt" bliver solgt for alt imellem 2000-3000... så ligegyldigt hvor sindsygt det end lyder, så starter jeg med at se, om jeg kan få 2000 for den. Jeg har oprettet et par annoncer rundt omkring, og ikke fordi jeg er ivrig eller noget, men jeg har allerede en på dba der er interesseret... så act fast hvis du selv synes det er en fornuftig pris.
EDIT - Eller du kan få den i bytte for en computer der møder de recommended specifications spillet har, hvis du gerne vil af med sådan en... det er det pengene skal bruges på.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
#51 HelmerJ 12 år siden
#52 Slettet Bruger [2906091982] 12 år siden
#53 dyg 12 år siden
Det der gør D3 så stort er, at os lidt ældre herrer jo var i vores nørd-storhedstid da 1eren, Hellfire og 2eren huserede. Derfor har vi glædet os usandsynligt meget til et gensyn med universet.
Moo! I said MOO!
#54 HelmerJ 12 år siden
#55 loki 12 år siden
#56 Lord Beef Jerky 12 år siden
EDIT - hold da kæft, der er folk der sælger den til 3000 (!!!) Det er måske lige overkill nok.
#57 MMB 12 år siden
nyt...
#58 filt 12 år siden
#59 MMB 12 år siden
Hvad er idéen i at give dit battletag ud, hvis du ikke gider spille med andre? :P
#60 Lord Beef Jerky 12 år siden
EDIT - Eller du kan få den i bytte for en computer der møder de recommended specifications spillet har, hvis du gerne vil af med sådan en... det er det pengene skal bruges på.