Så godt du loggede på i dag, men så ingen beskeder. Synes nemt de forsvinder i mængden af npc-chat. I går var jeg på vej i seng, hvilket først lykkedes efter en halv time eller sådan :)
Men i første omgang vil jeg primært spille spillet igennem alene (spillede dog en smule i går eftermiddags med en ven), men derefter skal der stenes multiplayer.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#58 Min interesserede sælger giver endeligt svar imorgen. Han vil gerne ned på 1800 tror jeg, men jeg holder mig til 2000 i en uge... indtil da er spillet åbent for salg!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Så nok for i dag!! er lige blevet færdig med Act 1 og min Wizard er nu i level 15 - det er klart sværere med Wizard end Barbarian, men feeedt spil- ren nostalgi :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
Er lige røget i lvl 25 som barbarian. Spillet har stadigvæk en hæslig evne til at stjæle tid, men skal altid lige ordne en quest mere og pludselig er der gået 3 timer...
Ingen grund til at vente med at bruge skills, da skillsystemet ikke fungerer som i Diablo 2. Det vil altså sige, at du ikke skal levele enkelte skills og attributes op.
#61 dyg 12 år siden
#62 MMB 12 år siden
Spurgte dig engang i går og i dag (da du spillede) uden de store svar...
#63 dyg 12 år siden
Men i første omgang vil jeg primært spille spillet igennem alene (spillede dog en smule i går eftermiddags med en ven), men derefter skal der stenes multiplayer.
#64 Lord Beef Jerky 12 år siden
#65 loki 12 år siden
Takker, nu kan jeg da logge ind, men det virker godt temmelig ustabilt.
#66 wiseguy 12 år siden
#67 inflector 12 år siden
#68 HelmerJ 12 år siden
#69 loki 12 år siden
#70 MMB 12 år siden