Gravatar

#71 Geekalot 12 år siden

både godt og ondt det de har lavet med d3 nogle ting syntes bedre i d2, men nu fantastisj spil aligevel :)
Gravatar

#72 Kisbye 12 år siden

Som en der endnu ikke er hoppet på vognen, er jeg meget nysgerrig efter at hører hvad folk syntes om spillet?

Har en på Facebook, som syntes det er dårligt fordi man ikke kan vælge skills og bruge skillspoints. han syntes så det bliver for enkelt.
Har ikke rigtigt læst andre meninger om spillet.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#73 MMB 12 år siden

Kisbye (72) skrev:
Har en på Facebook, som syntes det er dårligt fordi man ikke kan vælge skills og bruge skillspoints. han syntes så det bliver for enkelt.

Er enig i hans betragtning. Jeg kunne også bedre lide skillsystemet i Diablo 2. Når man ser bort fra det, så er der dog ingen tvivl om, at spillet er sindssygt godt. Rigtig, rigtig, rigtig godt endda. Om det holder i længden tør jeg ikke spå om, men det er underholdning i verdensklasse, og man kan bare ikke lægge spillet fra sig.
Gravatar

#74 Slettet Bruger [2906091982] 12 år siden

I forvejen er jeg ikke voldsomt meget til den type spil længere, det kan dog være at "Torchlight II" får et kig, når det kommer, men jo, Diablo III er noget simpliciferet i forhold til til tidligere spil.

Jeg har lidt indtrykket af, at jeg ikke har den store påvirkning på spillet, bortset fra at pege figuren i den generelle retning og så trykke en masse på min venstre musetast, kun afbrudt af at bruge den højre med jævne mellemrum.

Jeg skal måske lidt længere ind i spillet, men jeg er ikke rigtigt blevet fanget af det, så det bliver måske en halv time her og der, men så hopper jeg til andre spil.
Gravatar

#75 davenport 12 år siden

Har spillet med Helmer hele dagen, lige indtil jeg fik hovedpine omk. kl. 19 og måtte tage hjem. Men kom da i lv. 15..
Det er nu godt!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#76 tiany 12 år siden

Min svoger er igennem det... He has killed Diablo.
Valar morghulis
Gravatar

#77 Slettet Bruger [2906091982] 12 år siden

Jeg tror nogle koreanere gennemførte spillet på 6-7 timer. Ret vildt.
Gravatar

#78 davenport 12 år siden

Det er der jo ikke noget sjovt i...
Gravatar

#79 elwood 12 år siden

#76 Spoiler...?

Kan godt være Diablo vender tilbage, men det var da mit indtryk det var de andre det handlede om til og starte med, om Diablo så dukker op på en måde, skal jeg først opleve selv.

#74 du skifter også mellem dine forskellige skills undervejs, ved og ha slået det dersens Elective mode til i options.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#80 davenport 12 år siden

Vi smadrede the Butcher op til flere gange i dag. Sej intro og en hård kamp!

Skriv ny kommentar: