Jeg har ihf moret mig gevaldigt med multiplayer delen i dag. Og så er der ikke en månedlig betaling på som WOW. Det er købt og betalt og så er det vel bare ud over stepperne? (Eller dungeons´ne)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Kan godt være Diablo vender tilbage, men det var da mit indtryk det var de andre det handlede om til og starte med, om Diablo så dukker op på en måde, skal jeg først opleve selv.
#74 du skifter også mellem dine forskellige skills undervejs, ved og ha slået det dersens Elective mode til i options.
Jeg ved ikke hvad det slutter med... Så jeg ved sgu ikke om det er en spoiler...
Er kun lige kommet forbi beta-sektionen, og kan ikke rigtig tage mig sammen til at spille videre. Det kommer nok, men endnu har det ikke rigtig fanget mig.
Er kun lige kommet forbi beta-sektionen, og kan ikke rigtig tage mig sammen til at spille videre. Det kommer nok, men endnu har det ikke rigtig fanget mig.
er vel også det man har prøvet før der er sværest for en selv at komme igennem :), blir nu godt efter beta delen :)
Tror, at jeg vil hoppe på bølgen. Dog vil jeg starte med, at købe Diablo 2 + expansions. Har alle i andre nørder også spillet det? Og kan det anbefales til en nybegynder i rollespils verden som mig?
#81 PredatorX 12 år siden
#82 davenport 12 år siden
#83 Slettet Bruger [2906091982] 12 år siden
Normalt ville jeg sige "ja", bare fordi..
Men nej. :)
#84 davenport 12 år siden
#85 PredatorX 12 år siden
#86 tiany 12 år siden
Jeg ved ikke hvad det slutter med... Så jeg ved sgu ikke om det er en spoiler...
#87 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#88 loki 12 år siden
#89 Geekalot 12 år siden
er vel også det man har prøvet før der er sværest for en selv at komme igennem :), blir nu godt efter beta delen :)
#90 knipsknips 12 år siden