Det kommer an på filmen. Hvis det ikke er for underholdningens eller det sociales skyld, at jeg ser en film, foretrækker jeg at se den alene, således jeg kan fordybe mig i den. Jeg sidder heller ikke og læser bøger, når jeg befinder mig i sociale aktiviteter.
#57 Hva så med de 2 billetter til 127 hour, som jeg vandt?? :) Det ser vidst ud til at den kører ugen efter film aftenen, men nu ved jeg jo ikke hvilken biograf du bruger :)
Jeg sidste ikke om du stadigvæk var interesseret. Kan se den går i kbh til d. 23 så det kan jeg vel godt nå, dog skal jeg lige finde en til den anden billet. HVad skal du have for dem?
Det er da en oplagt måde at ankomme til biografen på; op på jernhesten og afsted i bedste Ralston-stil. Men pas på din arm ikke sætter sig fast, når du forsøger at fange de sidste popkorn mellem sprækkerne i sædet.
#61 evermind 13 år siden
#62 Antlion 13 år siden
#63 Wangsgaard 13 år siden
Jeg sidste ikke om du stadigvæk var interesseret. Kan se den går i kbh til d. 23 så det kan jeg vel godt nå, dog skal jeg lige finde en til den anden billet. HVad skal du have for dem?
#64 MOVIE1000 13 år siden
#65 Highland Park 13 år siden
Det er da en oplagt måde at ankomme til biografen på; op på jernhesten og afsted i bedste Ralston-stil. Men pas på din arm ikke sætter sig fast, når du forsøger at fange de sidste popkorn mellem sprækkerne i sædet.
#66 Wangsgaard 13 år siden
#67 Highland Park 13 år siden
#68 MOVIE1000 13 år siden
#69 Highland Park 13 år siden
Og nu skal I nok få fred for mig...
#70 Wangsgaard 13 år siden