Der er selvfølgelig lige det, at man bedst selv ved, hvordan det er bedst, så selv om det er sjovest sammen, kan der også være en fordel i at gøre det selv ... ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Overvejer at se den på torsdag for mig selv inden jeg skal se Wicked med et par venner. Er dog lidt usikker på om det skal være 127 hours, the fighter eller true grit
#57 Hva så med de 2 billetter til 127 hour, som jeg vandt?? :) Det ser vidst ud til at den kører ugen efter film aftenen, men nu ved jeg jo ikke hvilken biograf du bruger :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Jeg så rigtig mange film alene i biografen da jeg var yngre og har slet ikke noget imod det. Men efterhånden går jeg ikke så meget i biografen og finder det nemme at komme ud af hullet, med en aftale med en anden og det kan da være en udsøgt fornøjelse at diskutere en film efterfølgende.
Skal dog to gange i bio denne weekend - begge gensyn. The Black Swan og Black Narcissus.
#51 BN 13 år siden
;-)
#52 elwood 13 år siden
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#53 wimmie 13 år siden
Jeg vil du altså også hellere gøre det med nogen - det er da lidt kedelig bare at gøre det alene... ;)
#54 evermind 13 år siden
#55 wimmie 13 år siden
#56 Skeloboy 13 år siden
Men det er de aldrig på det tidspunkt
#57 Wangsgaard 13 år siden
#58 MOVIE1000 13 år siden
#59 DarkLight 13 år siden
Problemet er så at evermind er helt forfærdelig at gå i biografen med. Han drikker alle øllene og larmer under filmen ;)
#60 jessup 13 år siden
Skal dog to gange i bio denne weekend - begge gensyn. The Black Swan og Black Narcissus.