Gravatar

#11 davenport 17 år siden

Kan man ikke få nogle af de gamle computerspil gratis et eller andet sted? Det er vel shareware efterhånden?

Har selv været rollespilsnørd til fingrespidserne engang, men har opdaget at fantasien nu kun rækker til en tur på toilet...

Kan huske at jeg drillede en der hed Sune med LotR, da jeg kun havde læst DL, og ikke kunne forestille mig noget bedre.
Der fik han så det bedste af mig, og jeg har sagt undskyld sidenhen!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 dolphinfriendly 17 år siden

#9 Jo da jeg har spillet "Baldurs Gate", "Neverwinther Nights" ect - jeg troede du henviste til de gamle SSI rpg spil. :) Jeg ved godt at de andre serier er før Krøniker og Legender - de andre serier har bare aldrigt sagt mig det helt store.

#11 Her mener jeg bestemt, at du kan finde de gamle klassikere: http://www.the-underdogs.info/

Gravatar

#13 Buzz 17 år siden

#11 du gider da ikke spile gamle computerspil gøre du ? du mener da ikke lotR er bedre end Dragonlance & Forgotten Realms komcept gøre du?
Gravatar

#14 Spanner 17 år siden

Lord of the Rings er klasser over de to D&D settings. De er begge billige kopier af Middle-Earth møntet på et yngre publikum.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#15 dolphinfriendly 17 år siden

#13 Jeg er personligt ikke den store LOTR fan, men det er vist ret tydeligt at DL og FR er børnevenlige kopier af Tolkiens univers - selv DL og FR er ganske udmærket.

Gravatar

#16 Buzz 17 år siden

14#hvorfor se vi ikke gandalf cast fireball eller icestom i lord of the rings.

Merlin han kan noget

Darth Sidious kan noget også

Queen Bavmorda kan noget mere

lord of the rings. er begrænsede til hvad min børnevenlige sjæl skal se
Gravatar

#17 dolphinfriendly 17 år siden

#15 Tja nu ville jeg sige, at en masse action i Michael Bay stil med en milliard fireballs er hvad ungdomsvenlige sjæle vil se. :)

Gandalf laver så en række andre ret vilde ting, men det er ikke så flashy - hvilket også ville passe skidt, for en livsvis og intelligent karakter som Gandalf.

Gravatar

#18 Buzz 17 år siden

17# Det ungdomsvenlige sjæle vil se.Det Gyldne Kompas som er = The Chronicles of Narnia med Det Gyldne Kompas solgte ikke nær så godt Chronicles of Narnia der komme ikke flere efter følger til Det Gyldne Kompas hvor er flashy til Det Gyldne Kompas henne så ?
Gravatar

#19 dolphinfriendly 17 år siden

#18 Jeg beklager, men jeg forstår ikke hvad du skriver...

Gravatar

#20 Spanner 17 år siden

#18 giver ingen mening
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

Skriv ny kommentar: