!9#Så skulle Michael Bay ha lave det Gyldne Kompas, så ville Den ungdomsvenlige sjæle have set den, også vil den ha solgte mere.ind den gjorde,men nå der to film "The Chronicles of Narnia & det Gyldne Kompas"der mener om hinanden, hvorfor så gå ind og se dem begge nå man nøjes med den ene.
P.s.der var nå ikke det store publikum til det Gyldne Kompas ungdomsvenlige eller ej
Det Gyldne Kompas var ikke hverken voksen- eller ungdomsvenlig. Det var slet og ret en dårlig film.
Iøvrigt minder den ikke voldsomt meget om Narnia, da forlægget langt fra er så konventionel fantasy som Narnia, med trolde, kæmper, nisser og dværge osv.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
har duset aragorn den er oss lauet til de små tjente lidt men meget på dvd michael bay kunne godt liii den sagde han i forgårs det golde kampos er ordentlig dårligt ligesom narnia som du ja skriver drager er cool
Har du læst Baldur s gate 1&2 eller spille Baldur s gate 2
den er ikke så sød som Disney tegnefilm og det kan jeg leve med. Den er ikke så dum som de gamle D&D tegnefilm
------------------------------------------------------------------------------------------------------- If he could be turned, He would be a great asset. Can it be done?
#26 nej det er der godt nok ikke, men der optræder nu et par stykker i Baldurs gate 2 alligevel :)
Var rigtig glad for krøniker og legender i mine teenageår og har læst dem begge flere gange. Det er efterhånden en del år siden jeg har læst dem sidst, som om jeg bliver lige så opslugt af dem i dag, som dengang finder jeg tvivlsomt.
Med hensyn til at Ringens Herre skulle være dem overlegen, kan jeg kun være uenig. Tolkien scorer mange point for hans fantastiske univers og den store potion arbejde og alle de tanker der er lagt i bøgerne, men for fanden hvor er de kedelige. Jeg har læst de 2 første og det var en pinsel at komme igennem og jeg har permanent opgivet bind 3, det er ikke det værd.
#21 Buzz 17 år siden
P.s.der var nå ikke det store publikum til det Gyldne Kompas ungdomsvenlige eller ej
#22 Spanner 17 år siden
Iøvrigt minder den ikke voldsomt meget om Narnia, da forlægget langt fra er så konventionel fantasy som Narnia, med trolde, kæmper, nisser og dværge osv.
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#23 PredatorX 17 år siden
#24 PredatorX 17 år siden
har duset aragorn den er oss lauet til de små tjente lidt men meget på dvd michael bay kunne godt liii den sagde han i forgårs det golde kampos er ordentlig dårligt ligesom narnia som du ja skriver drager er cool
#25 davenport 17 år siden
#26 Spanner 17 år siden
Og Dragonlance filmen er HORRIBEL. Det er som at se de gamle D&D tegnefilm igen bortset fra, at det er seriøst ment.
#9 der er ingen Solamnic Knights i Forgotten Realms
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#27 Buzz 17 år siden
Har du læst Baldur s gate 1&2 eller spille Baldur s gate 2
den er ikke så sød som Disney tegnefilm og det kan jeg leve med. Den er ikke så dum som de gamle D&D tegnefilm
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
If he could be turned, He would be a great asset. Can it be done?
#28 PredatorX 17 år siden
Jeg vil næsten påstå at den er en helt del værre:-) Og CGI dragerne hjælper bestemt ikke på det samlede udtryk! hehe
#29 inflector 17 år siden
Var rigtig glad for krøniker og legender i mine teenageår og har læst dem begge flere gange. Det er efterhånden en del år siden jeg har læst dem sidst, som om jeg bliver lige så opslugt af dem i dag, som dengang finder jeg tvivlsomt.
Med hensyn til at Ringens Herre skulle være dem overlegen, kan jeg kun være uenig. Tolkien scorer mange point for hans fantastiske univers og den store potion arbejde og alle de tanker der er lagt i bøgerne, men for fanden hvor er de kedelige. Jeg har læst de 2 første og det var en pinsel at komme igennem og jeg har permanent opgivet bind 3, det er ikke det værd.
#30 Buzz 17 år siden