Har læst den første bog for cirka 5 år siden. Den starter godt, men ebber så langsomt ud og slutter lidt kedeligt. Ikke en bog jeg kan anbefale selv om den havde nogle gode takter i starten.
Elsker ellers eventyr og fantasy, Dragonlance havde desværre ikke det der skulle til for at ramme mig (havde ellers hørt så meget godt om Dragonlance).
Jeg har læst meget Dragonlance, og meget af det er godt nok afsindigt ringe, men meget af hovedhistorien synes jeg sgu er ganske godt, hvis man kan leve med, at mulgruppen er teenagere.
Chronicles, Legends, The Second Generation, Dragons of Summer Flame & Dark Disciple synes jeg er værd at kigge på, hvis man godt kan lide genren. Resten er mere eller mindre noget lort.
#31 PredatorX 17 år siden
Hvaba?
#32 inflector 17 år siden
#33 Buzz 17 år siden
#34 PredatorX 17 år siden
#35 PredatorX 17 år siden
Hvad jeg tilgengæld godt fatter er: jeg fatter ikke at du ikke fatter vi ikke fatter det
#36 MystiskeMox 17 år siden
Elsker ellers eventyr og fantasy, Dragonlance havde desværre ikke det der skulle til for at ramme mig (havde ellers hørt så meget godt om Dragonlance).
#37 Slettet Bruger [1789863039] 17 år siden
Chronicles, Legends, The Second Generation, Dragons of Summer Flame & Dark Disciple synes jeg er værd at kigge på, hvis man godt kan lide genren. Resten er mere eller mindre noget lort.