Tja nu handler man jo med andre private, så det er vel ingen sag at bede dem smide en værdi på $10 på forsendelsen og markere den som brugt software, så bliver den ikke napset.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Personlig har jeg heller aldrig købt på ebay. Jeg skal dog nok snart til at gå igang med det da der er mange gode tilbud. Nu er jeg bare så heldig at mine forældre har nogle naboer der normalt bor i Texas, men er i Danmark ca. 2 gange om året, så jeg regner med at få alt sendt til dem og så tager de det med til Danmark.
Men der er jo en told/moms risiko, dog kan man normalt få folk til at nedskrive værdien på told erklæringen (eller helt undlade at lave en). Dog vil jeg anbefale dig/jer at starte en ny tråd om emnet, da der sikkert er nogle her på filmz der har nogle erfaringer og fif.
Angående fragt kan du jo prøve at spørge sælgeren hvad han vil tage for fragt, måske enda samtidig spørge om han/hun vil hjælpe os stakler der bor i et told/moms fængsel.
ang. Romeros film så må man ikke snyde sig selv for "Martin" en fremragende film jeg har lige selv bestilt den fra DVDSoon til 10 Canadiske dollars. Den findes fra 4 selskaber og der er forskellige steder uenighed om hvilken der er den bedste da kvaliteten er varierende(skal det være full eller wide, behandling af farver etc.). Romero synes selv den skal være fullscreen.
Eftersom jeg har hørt så meget godt om A Tale of Two Sisters og OldBoy vil jeg lige høre om der er nogen der ved hvor man kan få dem med danske undertekster til en ordentlig pris...!
Jeg tror, du skal være utrolig heldig, hvis de nogensinde dukker op med danske undertekster. Ingen af filmene var oppe i de danske biografer - med undtagelse af diverse filmfestivaler.
Det var en skam, jeg synes nemlig det er lige rigeligt at skulle ha' gang i 3 sprog på en gang, men hvis der ikke er nogen vej udenom, må jeg jo bare prøve...
#171 Scherlund 20 år siden
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&...
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&...
Hvis I køber så husk lige, at vi vil se billeder, masser af billeder :)
#172 filmz-ken-greve 20 år siden
Er det ikke noget med %25 af prisen i told? Det er helt sindsygt. Og har iøvrigt aldrig brugt ebay før, men en eller anden dag skal det jo prøves.
Men overvejer da kraftigt at købe den, så er det bare om det skal være med folie eller brugt.
Og tak for hjælpen ;)
#173 El vez 20 år siden
#174 Scherlund 20 år siden
Men der er jo en told/moms risiko, dog kan man normalt få folk til at nedskrive værdien på told erklæringen (eller helt undlade at lave en). Dog vil jeg anbefale dig/jer at starte en ny tråd om emnet, da der sikkert er nogle her på filmz der har nogle erfaringer og fif.
Angående fragt kan du jo prøve at spørge sælgeren hvad han vil tage for fragt, måske enda samtidig spørge om han/hun vil hjælpe os stakler der bor i et told/moms fængsel.
#175 jessup 20 år siden
#176 chronaden 20 år siden
de steder jeg har ledt han den været udgået, nogen der kan hjælpe?
#177 Corgan 20 år siden
#176:
Here you go.
#178 filmz-dr. hoax 20 år siden
#179 JannikAnd 20 år siden
Jeg tror, du skal være utrolig heldig, hvis de nogensinde dukker op med danske undertekster. Ingen af filmene var oppe i de danske biografer - med undtagelse af diverse filmfestivaler.
Køb istedet de flotte nationale versioner!
#180 filmz-dr. hoax 20 år siden