Gravatar

#181 Corgan 20 år siden

#178:

Man kan ikke få dem med danske undertekster... endnu. Men mon ikke det kommer? Memories of Murder og Sympathy for Mr. Vengeance blev også kun vist på festivaller i DK, men de er at finde på dvd nu med danske undertekster.
Gravatar

#182 JannikAnd 20 år siden

Du har faktisk ret, Morgan. - DK er jo faktisk gået mindre amok med DVD-distrubution af asiatiske film... Men jeg ville stadig købe de "originale".
Gravatar

#183 El vez 20 år siden

Det lader dog til at den danske udgivelse af "Sympathy.." er i en non-anamorph 16:9, hvor Org aspect ratio er anamorph 2.28:1, latterligt :(
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#184 filmz-dr. hoax 20 år siden

#181 Er det da nogle du kan anbefale? ...har nemlig ikke rigtig hørt om dem!
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Dr.%20Hoax
Gravatar

#185 Corgan 20 år siden

#184:

"Memories of Murder" kan jeg helt klart anbefale. Det er en god koreansk krimi baseret på virkelige hændelser. Jeg var inde og se den ved dette års Natfilm Festival. Samme aften bestilte jeg den på dvd.

"Sympathy for Mr. Vengeance" er lavet af manden der gav os Cannes Grand Prix vinderen "Oldboy". Jeg har desværre ikke set den endnu, men jeg har hørt meget godt om den. Grunden til at jeg endnu ikke har set den, skyldes udelukkende at jeg ikke vil ofre 200 kr for dvd-udgave der er så skrabet som den er. Falder den i pris, vil jeg helt sikkert købe den.

#182:

The name is Neo... eehh... Corgan... not Morgan!
Gravatar

#186 filmz-yoshimura 20 år siden

#179 Jeg ved, at OldBoy er købt til distribution i skandinavien, og at den kommer op i biografen i Sverige i slutningen af januar, så om ikke andet kommer der da en version med svenske undertekster. Det er dog sandsynligt, at den også når at vende de danske biografer eller i hvert fald kommer ud på dvd herhjemme.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#187 filmz-ataris 20 år siden

#185 - Ifølge DVD Times udgiver Tartan "Sympathy for mr. Vengeance" i februar. Jeg venter i hvert fald med at købe indtil da :)
still cuckoo for cocoa puffs
Gravatar

#188 JannikAnd 20 år siden

Sorry, men det var nu ikke helt ubevidst...

Selvom jeg ikke rokker mig mht. hvilken udgivelse, der er den foretrukne, er det om end rigtig gode nyheder. På den måde kan mange flere "vikinger" få set en af årets absolut bedste film... Perfect!
Gravatar

#189 filmz-yoshimura 20 år siden

#188 Naturligvis. Jeg har også selv den oprindelige koreanske udgave, selv om der ifølge anmeldere skulle være god grund til at supplere med den nye FE pga. det noget bedre billede.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#190 JannikAnd 20 år siden

Refererer du til denne?

Det kan godt være, at den har bedre billede, men så har "vores" derimod DTS og - efter min mening - et flottere cover...

Skriv ny kommentar: