De vil have bevis på du er dig. Dvs du skal scanne en regning ind, hvor dit navn og din adresse står på, således de kan se at navnet på kreditkortet du bruger også er navnet på personen der bor på din adresse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Jeg fik noget lignende fra play.com da jeg meldte mig til. Jeg havde skrevet min adresse forkert og da jeg rettede den var det muligt at bruge mit kort. Jeg ved ikke om det hjælper men prøv at tjekke.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Ok... hmmm, gad vide om jeg kan finde det... Det er jo ikke ligefrem fordi man har mange regninger hvor der både står navn, adresse og kreditkortnummer...
men tak for den hurtige hjælp. Altid rart at man kan få hjælp herinde. Tusind tak...
Jeg har bestilt 3 dvd'er derfra (bl.a. lotr EE trilogy). Først ville de have et stykke papir som beviste at det var mit Visa-kort og min adresse, og så skulle jeg scanne det ind og sende til dem. Fik så gjort det, men hørte ingenting! Så for ca. 1 uge siden skrev jeg til dem om de havde modtaget min mail og om hvornår mine varer ville blive sendt. Jeg hørte INGENTING!
Idag har jeg så fået en mail hvor der står at de vil afsende min ordre idag med FEDEX!!! Jeg har bestilt almindelig post!!!
#54 Herrguth, kan jeg evt. få en opfølgning på dine eskapader med DVDImport? :) Om du skulle betale told, og om pakken var i orden etc...? Jeg overvejer også at købe den LOTR boks, som du linker til. Skal man egentlig også tænke over hvad valuta man køber i? Kurserne for møntfoden er jo forskellig, og det en lille forskel om man vælger euro eller noget andet?
#56 DVDImport skulle shippe fra et EU land, så der skulle ikke kunne komme told på. Jeg har selv undgået problemer med DVDimport og har indtil nu haft 10 ordrer.
Mht. kurser så har jeg ihvertfald oplevet på CDWOW, at der er fordel at vælge danske kroner. Bare prøv en simpel udregning på en valutaregner.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#58 Jeg sad også lige og tænkte mit :) Har købt noget ved DVDZone2 som kostede 81,98 Euro, og der er hævet 611,02 kr på min konto. Ifølge Valutakurser.dk skulle jeg af med 610,7 kr. og ifølge jyskebank skulle jeg af med 735,94. Altså en forskel på over 100 kr. :s
Mht. valutaen kan jeg se at prisen for LOTR boks er 469,74 kr. hvis jeg vælger US dollars og 491,51 hvis jeg vælger Euro. Ifølge valutakurser.dk ihvertfald. Det er en forskel på 30 kr, og det er vel også værd at tage med :)-
#51 dyg 20 år siden
#52 lagoni 20 år siden
#53 Herrguth 20 år siden
Det er jo ikke ligefrem fordi man har mange regninger hvor der både står navn, adresse og kreditkortnummer...
men tak for den hurtige hjælp. Altid rart at man kan få hjælp herinde. Tusind tak...
#54 Herrguth 20 år siden
Jeg har bestilt 3 dvd'er derfra (bl.a. lotr EE trilogy).
Først ville de have et stykke papir som beviste at det var mit Visa-kort og min adresse, og så skulle jeg scanne det ind og sende til dem.
Fik så gjort det, men hørte ingenting! Så for ca. 1 uge siden skrev jeg til dem om de havde modtaget min mail og om hvornår mine varer ville blive sendt.
Jeg hørte INGENTING!
Idag har jeg så fået en mail hvor der står at de vil afsende min ordre idag med FEDEX!!!
Jeg har bestilt almindelig post!!!
Typisk!
#55 filmz-sanjo 20 år siden
#56 Popeye 20 år siden
Jeg overvejer også at købe den LOTR boks, som du linker til.
Skal man egentlig også tænke over hvad valuta man køber i? Kurserne for møntfoden er jo forskellig, og det en lille forskel om man vælger euro eller noget andet?
#57 filmz-Bruce 20 år siden
Mht. kurser så har jeg ihvertfald oplevet på CDWOW, at der er fordel at vælge danske kroner. Bare prøv en simpel udregning på en valutaregner.
#58 Corgan 20 år siden
#57:
Den valutaregner er vist ikke særlig pålidelig. Har lige prøvet at indtaste:
200 kr --> euro= 26,40
26,40 euro --> kr= 194,29
Det ser ud som om kursen er Jyske Banks egen kurs.
Hvis du ønsker en mere præcis kurs, burde du anvende Valutakurser.dk.
#59 Popeye 20 år siden
#58 Jeg sad også lige og tænkte mit :)
Har købt noget ved DVDZone2 som kostede 81,98 Euro, og der er hævet 611,02 kr på min konto. Ifølge Valutakurser.dk skulle jeg af med 610,7 kr. og ifølge jyskebank skulle jeg af med 735,94. Altså en forskel på over 100 kr. :s
Mht. valutaen kan jeg se at prisen for LOTR boks er 469,74 kr. hvis jeg vælger US dollars og 491,51 hvis jeg vælger Euro. Ifølge valutakurser.dk ihvertfald. Det er en forskel på 30 kr, og det er vel også værd at tage med :)-
#60 Popeye 20 år siden
Forskellen er selvfølgelig kun på 21 kr. Men det er stadigvæk værd at tage med :)