#56 Jeg ville meget gerne komme med en opfølgning, men jeg har ikke modtaget mine varer endnu! Forhåbentlig er de lige på trapperne. Håber de kommer i starten af næste uge... Jeg skal nok skrive i denne tråd når jeg modtager den... :)
Forresten, så står der på hjemmesiden et sted, at det er lige meget hvilken valuta man køber i, for de regner efter CAD. Det med at man kan se prisen i forskellige valutaer er bare en ekstra service fra deres side!
Mange tak for svarende :) Pakken er da godt nok lang tid undervejs - normalt? Træls mht. valutaen, men overlever nok, da CAD ikke er den dyreste møntfod.
#59/60 Husk på at hvis du køber via visa knyttet til en dansk konto i f.eks Euro eller Dollars, er det bankens Euro/Dollar kurs der bliver brugt, så det kan sjældent betale sig at bestille i andet end dkr, da kursen ikke er den samme som på valutakurser.dk :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Hey gutter er der ikke en der kan sige mig, hvordan man kan se om ens pakker er sluppet igennem eller blevet taget i tolden?. Kommet der stemple på fra tolden når den bliver taget, eller er det bare at vente og se om der kommer en opkrævning?. (I så fald hvor lang tid kan der gå?)
Beklager hvis det er blevet besvaret, men jeg kunne ikke finde noget om det =)
Når det sendes med postdk, så opkræves tolden før du får udleveret pakken, så alt burde være i orden. Men når det sendes med f.eks. ups kan man godt få en regning senere, men så står der på pakken, at der måske kommer told på .. Been there, done that :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Kan man risikere at pakken står på posthuset og at jeg ingen meddelse har fået? For det virker mærkeligt at en anden titel jeg bestilte samtidig, men blev afsendt 2 dage efter LOTR-boxen, kom i min postkasse for 3 dage siden...
Eller måske er jeg bare utålmodig? Men de afsendte boxen d. 12. april, og leveringstiden er 15 dage...
#61 Herrguth 20 år siden
Forhåbentlig er de lige på trapperne. Håber de kommer i starten af næste uge...
Jeg skal nok skrive i denne tråd når jeg modtager den... :)
#62 Herrguth 20 år siden
Det med at man kan se prisen i forskellige valutaer er bare en ekstra service fra deres side!
#63 Popeye 20 år siden
Pakken er da godt nok lang tid undervejs - normalt?
Træls mht. valutaen, men overlever nok, da CAD ikke er den dyreste møntfod.
#64 dyg 20 år siden
#65 El vez 20 år siden
#66 filmz-Tegningen 20 år siden
(I så fald hvor lang tid kan der gå?)
Beklager hvis det er blevet besvaret, men jeg kunne ikke finde noget om det =)
If it ain't broke don't fix it....
<-
#67 El vez 20 år siden
Hvis der er en pris på forsendelsen allerede, vil du blive opkrævet når du henter pakken på posthuset.
#68 filmz-Tegningen 20 år siden
Takker for svaret =)
If it ain't broke don't fix it....
<-
#69 dyg 20 år siden
#70 Herrguth 20 år siden
Kan man risikere at pakken står på posthuset og at jeg ingen meddelse har fået? For det virker mærkeligt at en anden titel jeg bestilte samtidig, men blev afsendt 2 dage efter LOTR-boxen, kom i min postkasse for 3 dage siden...
Eller måske er jeg bare utålmodig?
Men de afsendte boxen d. 12. april, og leveringstiden er 15 dage...