Jeg selv og nogle andre var ret aktive for at få dem i Kontant da de havde DVD pusheren. Er ret overbevist om det var lykkedes hvis ikke de var gået ned. Men nu er der stadig MM og det lader ikke til at de har fået sig en lærestreg
#62: Det er ikke de samme ejere. Han hed Bo, ham der havde DVDPusheren og han var en klovn (eller er det jo sikkert stadig). Men hvis man kom ind for at klage på et tidspunkt, hvor det var en ekspedient for MovieMerchandise, der stod i butikken, måtte man bare komme tilbage senere, for de to forretninger havde intet med hinanden at gøre. De delte lokaler, og ekspedienter, men ellers intet så vidt jeg ved.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Er du sikker? Jeg synes bare vi fandt ud af der var en forbindelse? Under alle ostændigheder lader det tilde har gået på samme virksomhedsskole og taget de samme kurser i kundepleje :D
Jeg var dernede rigtig mange gange, lige inden de lukkede, og kender en af hans tidligere venner. De har da nok haft et eller andet bekendtskab, men forretningsmæssigt har de to butikker intet med hinanden at gøre. Men nej, jeg ville nok ikke regne med MovieMerchandise heller, eftersom de ikke har hverken adresse, SE-nummer eller andet på deres hjemmeside.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#61 filmz-vassago 21 år siden
#62 Patriarch 21 år siden
#63 gi-jones 21 år siden
#64 Patriarch 21 år siden
#65 gi-jones 21 år siden