Gravatar

#11 commy 22 år siden

begge hjemmesider har samme dns hosting, nemlig et århusiansk firma ved navn "Digitalis Internet ApS" .. så noget tyder da på at dem der står bag "kender hinanden"

#12 22 år siden

Tja, jeg fik hævet over 1800 kr. hen over Nytår, for annullerede ordre!
Men nåede få dem igen inden han lukkede! Puha!
Heldigvis har jeg ikke mere i klemme!
Gravatar

#13 filmz-mathias- 22 år siden

Tror nu ikke det er den samme mand som står bag begge forretninger, da Softxchange's direktør hedder Thor Ranthe og Pusheren hedder Bo, men man ved jo aldrig.

Derudover vil jeg også sige, at tidspunktet kunne dårligere have været bedre, da han ligger inde med 520 af mine kroner, for LotR:TTT-EE Coll. Ed. som jeg havde forudbestilt og senere afbestilt igen grundet manglende penge.
charles freck thought, "at least I got a good wine".
Gravatar

#14 Patriarch 22 år siden

hehe... det er jo både godt og skidt... godt fordi han fucker rundt, og ikke magter at drive foretning... ærgeligt for dem som jer og mig som han skylder penge.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#15 El vez 22 år siden

Er der ikke noget at stille op i en sådan situation ? Kan han bare dreje nøglen om og skide på dem han skylder penge ?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#16 filmz-cko 22 år siden

Ja det spørger jeg også om... ikke at jeg selv er blevet snydt men det kan da ikke være rigtigt at han kan trække penge fra en order der er slettet for måneder siden og slippe afsted med det...
........................................
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
Gravatar

#17 Corgan 22 år siden

Er der nogen der kender SoftXchange? DVDpusheren skriv at de er hans konkurrent... men jeg har aldrig hørt om dem før.
Det kunne godt lugte lidt af at der er en personlig sammenhæng mellem de 2 firmaer.

...selvom der står en anden mand's navn som dirketør, kan man jo stadig godt være pusheren der styrer SoftXchange...

...just a thought...
Gravatar

#18 Patriarch 22 år siden

det slog også mig- men jeg er da villige til at give dem en chance hvis de har gode tilbud...
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#19 El vez 22 år siden

"Jeg vil dog forsøge i samråd med banken, at lave en aftale så ingen bliver ladt i stikken."

Sørg for at tage ham på ordet :)

...også lidt mystisk at hans hjemmeside bliver redirected til denne Softxchange side.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 Corgan 22 år siden

Jeg tror bare jeg holder mig til good ol' Axel Music! Har aldrig haft problemer med Axel Music.

Forresten... er der andre end mig der har ondt af pusheren... og hans kone...og hans 2 børn?

Snøft..snøft

Skriv ny kommentar: