Det har desværre vist sig, at vores lidt for skarpe priser sammenholdt med gratis fragt har været for hård en cocktail. Jeg har tabt rigtig mange penge gennem det sidste år og har således i samråd med kone og 2 børn besluttet at kaste håndklædet i ringen. Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe hvis der er udeståender, men vil gøre opmærksom på at pengekassen er mere end tom. [...] For fremtiden vil vi anbefale, at du handler hos vores konkurrent Softxchange. De gør det lidt for godt og har opbygget en meget effektivt hjemmeside der kan give sved på panden for selv den bedste online forhandler! [...] Jeg ønsker godt nytår og takker for tiden der gik, og håber alle vil mindes alle de gode filmkøb hos os…
Det er bare ikke så fedt for alle dem (mig inkluderet) der har fået trukket penge og nu står uden dvd. Det forlyder desuden at hr. pusher her over julen har høvet en stor omgang penge for folks annullerede ordrer og derfor er under voldsom kritik for tiden. Ved nogle har han sågar trukket 1300 eller derover for en ordre, der havde været annulleret i 6 måneder, og dvd var der selvfølgelig ingen af.
Personligt skylder han mig 325 kr for en ringenes herre dvd. Forpulede svindlerfirma.
#1 weebs 22 år siden
#2 Ikari 22 år siden
Kære DVDpusher kunde,
Det har desværre vist sig, at vores lidt for skarpe priser sammenholdt med gratis fragt har været for hård en cocktail. Jeg har tabt rigtig mange penge gennem det sidste år og har således i samråd med kone og 2 børn besluttet at kaste håndklædet i ringen.
Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe hvis der er udeståender, men vil gøre opmærksom på at pengekassen er mere end tom.
[...]
For fremtiden vil vi anbefale, at du handler hos vores konkurrent Softxchange. De gør det lidt for godt og har opbygget en meget effektivt hjemmeside der kan give sved på panden for selv den bedste online forhandler!
[...]
Jeg ønsker godt nytår og takker for tiden der gik, og håber alle vil mindes alle de gode filmkøb hos os…
:)
#3 Hasselguff 22 år siden
#4 22 år siden
Personligt skylder han mig 325 kr for en ringenes herre dvd. Forpulede svindlerfirma.
#5 chandler75 22 år siden
#6 22 år siden
#7 filmz-cko 22 år siden
"If the brain were so simple we could understand it, we would be so simple we couldn't"
#8 El vez 22 år siden
#9 22 år siden
#10 filmz-Alex De Large 22 år siden