Gravatar

#51 lagoni 22 år siden

Moviemerchandise har lige udsendt et nyhedsbrev:

"Mange har spurgt os om Movie Merchandise DK er ved at lukke.

Svaret er nej!

Som mange sikkert har fundet ud af, er vi blevet tvunget til at lukke vores fysiske butik i Guldsmedgade i Århus. Grunden er at vores tidligere samarbejds partner Dvdpusheren som vi delte husleje med, er gået konkurs og er lukket. Det kom i den grad bag på os. Vi bliver naturligvis ved med at køre web shoppen på www.moviemerchandise.dk og håber på at vi kan finde nogle nye butiks lokaler inden alt for længe.

Tak for tålmodigheden og lad os alle få et godt år 2004."
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#52 DarkLight 22 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#53 filmz-vassago 22 år siden

Jeg hader virkelig den slags mennesker...
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock

#54 21 år siden

Hejsa
Vil bare lige sige at jeg har været ude for en enkelt gang at skulle vente ca. 2 mdr. på en ordre fra moviemerchandise.dk, fordi de ikke havde set at jeg havde indbetalt pengene via netbank, selvom der blev sendt en kvittering til dem fra banken. Men jeg fik da varen, trods alt.
Gravatar

#55 Slettet Bruger [1020452202] 21 år siden

Jeg venter stadig, nu 1½ år efter, på min ROTK 2004-kalender fra Movie Merchandise. Køb aldrig noget der!
Gravatar

#56 filmz-vassago 21 år siden

Har du forhørt dig om de har glemt dig...
Gravatar

#57 Slettet Bruger [1020452202] 21 år siden

De har fået omkring 15 mails fra mig...De svarede ikke på én eneste af de ca. 5 første. Så skrev jeg en mail fra en anden adresse hvor jeg foregav at være en anden, der ønskede at købe en ordentlig bunke plakater til en konkurrence. Der kom der svar samme dag. Så skrev jeg tilbage fra selvsamme adresse og spurgte hvorfor han ikke havde svaret mig tidligere på bare én af de mange mails. Faktisk skrev han så tilbage der...Kalenderen var udgået (og vi var halvt inde i året, så den var heller ikke fandens interessant) og spurgte om der var noget andet han kunne sende i stedet. Jaja, tænkte jeg og fandt en Simpsons-krus til lidt over en hund og skrev en mail til ham. Jeg skrev at den lille merpris vel måtte være rimelig for den dårlige behandling (skrevet flinkt og ikke sarkastisk eller noget). Aldrig har set noget i postkassen eller fået svaret på de efterfølgende tonsvis af mails jeg har sendt.

FED SERVICE !
Gravatar

#58 Patriarch 21 år siden

JEG BLIVER SÅ HARM!!!!!!!!!!!!!!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#59 filmz-vassago 21 år siden

Bastards...
Gravatar

#60 dyg 21 år siden

Kontakt evt forbrugerstyrelsen.